| Beatrice011 a întrebat:

Buna TPU! Mă numesc Beatrice, am 20 de ani si sunt studenta la medicina. Daca mi-ați citit vechea întrebare, am acea problema cu senzația de la stomac si cu vânătăile. Uitasem sa specific ca lucrez la un restaurant cu specific romanesc si, nu pot sa spun ca mănânc haotic. Ieri seara mi-am făcut dus ca mergeam la un spectacol si observ ca in dreapta, sub coaste, cumva burta mea se mărește si, in partea de jos era lăsată plus ca buricul meu era cumva umflat. M-am programat la un medic pentru a nu mă mai crede paranoia dar, pana atunci ce credeți ca e? (Vânătăile erau hematoame, si au trecut cu gheata si crema)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Esti la medicina?
Intreaba-ti direct profesorii de specialitate (interne).

| darrio2007 a răspuns:

Mai bine nu spuneai ca esti studentă la medicină.
Ai atatia medici in jurul tău si tu intrebi aici unde poti primi raspunsuri de la noi, niște neavizați?
Penibil!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Deci tu studenta la medicina, esti inconjurata la facultate zi de zi de medici si tu intrebi probleme medicale pe un forum unde media de varsta e de 14 ani?

| Beatrice011 explică (pentru suntserios):

Aici este un forum unde putem avea ajutor, ca de asta întrebam aici. Poate nu vorbesc cu profesorii de probleme medicale si, pe acest forum exista si adulți in toată firea

| suntserios a răspuns (pentru Beatrice011):

Da, dar e ingrijorator ca un viitor medic isi ia informatii medicale de pe forumuri de copii.

| Beatrice011 explică (pentru suntserios):

Ok, imi dau seama, dar, nu pot sa știu toată medicina adică, eu sunt la ORL