| Anonimaa27 a întrebat:

stiti cumva unde sunt medici mai buni la spitale:Bucuresti, Iasi sau Targu Mures?



Funda!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| grab a răspuns:

Ce probleme de sanatate este in discutie si care e gradul de urgenta?

| ceaiuldetei a răspuns:

Sunt medici buni și medici foarte buni, dar depinde în ce domeniu, nu neapărat în ce oraș. Acum, treaba cu bun și rău, e cam relativă.

Interesează-te pe la rude, prieteni, vecini și alți oameni care au avut problemele rezolvate de anumiți medici pe care i-au considerat buni.

Cred că în orașele mai mari, ai șanse mai mari să îți rezolvi problemele, tu sau oamenii dragi și apropiați.

În orice caz, afli foarte ușor dând pe google. Despre somități se vorbește mult, mai ales pe forumuri. Sunt to felul de secții, de la interne la cardiologie, chirurgie, dermatologie și multe altele.

Marile orașe de la noi, ar fi astea, în top, să zic așa:

București, Iași, Constanța, Timișoara, Cluj-Napoca. Sunt și în restul, dar te poți consulta unde crezi de cuviință. Deciziile îți aparțin. Succes.

| d3men7zel a răspuns:

La Bucuresti

| Anonimaa27 explică:

Gradul de urgenta este 3 si este nevoie de o operatie de inima

| catalin1625 a răspuns:

Iasi

| andap a răspuns: