| Andrusk2 a întrebat:

Buna, TPU! Voi ce părere aveți despre vaccinul anti-covid? Îl veți face?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
38 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu stiu

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu sunt medic, asa ca n-am nici o parere, dar voi merge sa ma vaccinez.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Prin intrebarea asta nu faci decat sa aduni niste conspiraționisti care o sa isi dea ei cu parerea despre vaccin. Restul cu putina educatie si minte realizeaza ca la vaccinul ala a contribuit stiinta si il vor face. Deja se vede ca lumea se înghesuie.

| Totenkampf a răspuns (pentru suntserios):

Https://youtu.be/gplA6pq9cOs


Aviz pentru toți conspiraționiștii. Nu înțeleg oamenii ăștia, trebuie să se ajungă într-un așa stadiu să își dea seama că greșesc? Omul de mai sus a fost victima unor părinți iresponsabili și la rândul lor conspiraționiști. La lucruri de astea se ajunge când te lași penetrat de orice prost care iese în față și spune: "Ceva e putred la mijloc"

| sierra1 a răspuns:

O planetă intreagă (mă rog, mai mult de jumătate) iși face, de ce n-am face și noi?

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

O să îți arăt părerea mea despre vaccinuri.