| Andrusk2 a întrebat:

Buna, TPU! Voi ce părere aveți despre vaccinul anti-covid? Îl veți face?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
38 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu stiu

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu sunt medic, asa ca n-am nici o parere, dar voi merge sa ma vaccinez.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Prin intrebarea asta nu faci decat sa aduni niste conspiraționisti care o sa isi dea ei cu parerea despre vaccin. Restul cu putina educatie si minte realizeaza ca la vaccinul ala a contribuit stiinta si il vor face. Deja se vede ca lumea se înghesuie.

| Totenkampf a răspuns (pentru suntserios):

Https://youtu.be/gplA6pq9cOs


Aviz pentru toți conspiraționiștii. Nu înțeleg oamenii ăștia, trebuie să se ajungă într-un așa stadiu să își dea seama că greșesc? Omul de mai sus a fost victima unor părinți iresponsabili și la rândul lor conspiraționiști. La lucruri de astea se ajunge când te lași penetrat de orice prost care iese în față și spune: "Ceva e putred la mijloc"

| sierra1 a răspuns:

O planetă intreagă (mă rog, mai mult de jumătate) iși face, de ce n-am face și noi?

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

O să îți arăt părerea mea despre vaccinuri.
Vaccinul anti poliomielită a apărut în 1952. Și chiar așa nu s-a aplicat imediat în RO. Am avut un coleg de serviciu schilodit de polio. Apoi vaccinul a fost aplicat și de atunci nu mai sunt cazuri în RO. Vor mai apare acum, căci sunt unii anti vacciniști. Le urez polio la limbă. Da, vaccinurile nu sunt perfecte. nici oamenii nu sunt toți la fel. Orice vaccin are eșecurile lui, le are, nu ai ce să faci, Dar când salvează milioane de vieți, votez pentru vaccin. Du-te într-o țară tropicală ne vaccinat și stai un timp pe acolo, să vezi pe urmă cum te distrezi de îți vine să te spânzuri, sau să vrei nu te fi născut vreodată. Așa că am motive să cred în vaccin. Mă voi vaccina.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Hai că închid și eu conversația cu tine. Acum.

| Frank51 a răspuns:

Da, imi voi face vaccinul cand voi avea ocazia, putini stiu ca iti creste durata de viata cu ~7 ani acel cip.

| Sofer a răspuns:

Ne spui și noua man după efectele vaccinului.

| Emma30555 a răspuns:

Daca nu ne vaccinam nu scăpăm de virus. Eu sunt pro vaccin. Asa cum te duci la doctor sa ți iei tratament sau la farmacie sa ți iei antinevralgic când te doare capul fără sa citești sau sa nu iei în considerare efectele secundare, fără sa cunoști toate substanțele din acel medicament la fel consider ca vaccinul ne protejează de acest virus. Tehnologia a evoluat, e normal sa nu mai așteptăm ani de zile ca să putem sa ne vaccinam

| Goete a răspuns:

Voi ce părere aveți despre vaccinul anti-covid? Îl veți face?
(intreaba un soarece pe ceilalti, la care ceilalti ii raspundhappy
Esti nebun, cand inca nu s-au terminat testele pe umani?

| suntserios a răspuns (pentru Goete):

Crezi ca toata intrebarile alea despre sex si mas. turbare te califica sa iti dai cu parerea despre vaccin?
lool

| Goete a răspuns (pentru suntserios):

Tu crezi ca esti calificat?
Sau trebuie sa fii expert in sex ca sa vezi cum se *** lumea cu un virus impotriva propagarii caruia se iau masuri disproportionate?

| suntserios a răspuns (pentru Goete):

Nu sunt calificat. Tocmai de aia sustin părerile oamenilor care sunt. Nu imi fac eu propriile pareri despre ceva pe oamenii il studiaza ani de zile sa inteleaga.

| Goete a răspuns (pentru suntserios):

Intebarea nu a fopst pusa pentru calificati.
In comparatie cu oile, noi avem un creier pe care il putem folosi in deciziile noastre, pe cand ele merg cu turma. Eu personal, nu sunt o oaie si nu vad de ce as avea incredere in niste politicieni care habar nu au si care ne inseala de o viata, in toate tarile din lume.
Si da, sunt necesari ani de zile pentru a studia bine un vaccin.
Despre care calificati vorbesti, despre OMS care da cu batul si isi schimba parerea dupa cum sufla vantul si habar nu are?
Si alta intrebare, de ce te deranjeaza daca cineva are alta paredre decat a ta, esti vreoi rudenie cu Ceausescu sau o ai asa in sange?
p.s. Nu sunt curios de raspunsul tau, era o intrebare retorica

| suntserios a răspuns (pentru Goete):

Nici oms nici politicienii nu au facut vaccinul. In continuare tu ai pareri despre un subiect pe care nu il intelegi. Ia zi si mie, daca maine ajungi de urgenta la spital ca e nevoie sa fii operat tot asa iti dai cu parerea? Unde și cum sa te taie?

Pareri proprii poti avea cate vrei tu, dar pe mine ma deranjeaza cand părerea ta atenteaza la sanatatea mea.

| Goete a răspuns (pentru suntserios):

Slab stai cu logica, dealtfel de asta spuneram ca inchid discutia cu tine... Adica faptul ca eu am alta parere si nu ma vaccinez te pune pe tine bolnav? De ce? Doar tu te vaccinezi, nu? Sa vedem cat de efectiv va fi. Cu ce atentez la sanatatea ta? Daca spui ceva, spune ceva logic, eu chiar nu mai sunt curios, am pierdut destul timp cu tine

| suntserios a răspuns (pentru Goete):

Parerea ta complet neavizata influențează pe altul si ala la randului lui pe altul samd. Si uite asa se ajunge la o majoritate nevaccinata care propaga virusul in continuare, virus care poate porduce mutații la care anticorpii dati de vaccin nu mai fac fata. Si toti conspiraționistii adunati lanun loc vor ocupa in continuare spitale si sectii de ati si bani de tratamente pentru care poate au nevoie altii care sufera de boli sau accidente care nu pot fi prevenite de vaccin. E logic?

| Goete a răspuns:

Ce mentalitate de Oaie are sierra1, merge cu turma

| Dddonkey a răspuns (pentru Goete):

Din pacate societatea asa functioneaza, multe lucruri le facem doar ca sa ne conformam si sa fim acceptati. Nu sufar de aceasta, nu sutin vaccinarea obligatorie.

| Goete a răspuns (pentru Dddonkey):

Testarea unui vacciun lua 10 ani pana acum. Acum in mai putin de un an, industria farmaceutica a reusit sa faca mai multe vaccine, insetata de venituri. Vaccine pe care le vinde cu un contract in care nu se fac responsabili de nici un efect secundar.
Personal cred ca e o mare problema acest virus, dar ca vaccinul poate fi alta mare problema. Nici vaccinele testate nu sunt efective 100% si nici libere de efecte secundare. Si vorbind de SARS COV2, e mai mare tamtamul care se face cu oprirea unei economii mondiale, decat efectele virusului. Interesant ca rata mortalitatii in 2020, pe care am vazut-o pe paginile oficiale din Spania si Ungaria, de curiozitate (sunt maghiar si traiesc in Spania) e mai mica decat in 2019 - atunci despore ce pandemie vorbim? Oamenii nu mai mor cu alte boli, daca are virusul gata, a murit de viurus. Nici o autopsie... Spitalele goale si bolnavii cronici neglizatio. E o rusine si virusul asta e foarte inteligent, omoara batranii si persoanele bolnave, scutind statul de cheltuieli.
In timp ce China devine prima putere economica folosind situatia, peste noapte.
Frica este metoda cea mai usoara pentru conducerea maselor.

| suntserios a răspuns (pentru Goete):

Tu nu stii care e pluralul la cuvântul vaccin dar iti dai cu parerea despre testarea si creare acestora? Serios?

| Goete a răspuns (pentru suntserios):

Inchipuie-ti ca vorbesc limba rom ana mai bine decat multi care o au ca limba materna. Har Domnului nu am traiut niciodata in Romania, am fost si sigur nu mai merg.
Nu stiam ca pentru "a-ti da cu parerea" trebuie sa stii pluralul cuvantului Vaccin. De altfel, nu dadeam cu parerea, spuneam doar ceea ce spun cei calificati - de care asculti tu. Sunt vasccine sau vaccinuri cum iti place tie, care au durat si 30 de ani pana sa le lanseze.
Dar cu cine vorbesc, cu unul care nu accepta ca cineva sa aiba alta idee decat a lui si care spune ca daca nu stii un plural nu stii nimic?
Inchid discutia cu tine fara sa iti dau ignor, dar ignorandu-te dat fiind incapacitatea ta de a purta o discutie unde celalalt are alt punct de vedere. Un salut

| sadrian46 a răspuns (pentru Goete):

Iar tu mergi spre prăpastie ca porcii în care Isus a băgat dracii. Îți urez să îți mănânce vulturii hoitul, căci creieri n-ai.Ți i-a mâncat limbricul, raționezi cu călcâiele.

| doctorandus a răspuns (pentru Dddonkey):

Nici eu nu sustin vaccinarea obligatorie, dar voi face vaccinul cu prima ocazie.

| Goete a răspuns:

E destul sa vezi ca au Imunitate Judiciara, pensii pe viata, nu au nevoie de studii nici de cazier curat... ¡Si hai sa ii credem!

| NotNamed a răspuns:

Ba frate iar veniti cu astfel de intrebari. Dai si tu un scroll la categoria Coronavirus ca vei găsi o astfel de întrebare. Crezi ca prin intrebarea asta vor veni persoane care sa spuna: Ba eu fac, eu nu o fac ca nu e o necesitate in zona mea? Vor veni din nou conspirationisti de joasa speta fara vreo cunostinta elementara din aria medicala si o sa vina cu teoriile lor de doi bani bazate pe idei ilogice si nedovedite cum ca e un fake virus si un fake vaccin. Iar se vor certa baietii prin comentarii.

| Goete a răspuns (pentru NotNamed):

Ai dreptate, desteptule, e mai mult de 10 ani. Au fost si vaccine care au durat 30 de ani pana sa le scoata.
Dar tu liber, pune-ti-l, faci bine

https://ro.wikipedia.org/wiki/Vaccin

| NotNamed a răspuns (pentru Goete):

Nu vreau sa ma iau si cu mintea ta slab informata la discutii. O las asa 1-0 pentru tine. Vom lasa timpul sa fie arbitru si vom vedea ce efecte vor avea vaccinele. Singura mea pretentie de la tine ar fi sa iti pui streangul la gat si sa te arunci de pe scaun cand rezultatele vor fi pozitive pentru vaccin. Atat am de zis. Te las sa latrii in continuarea daca mai ai de adaugat ceva, eu nu ma mai pronunț.

| Goete a răspuns (pentru NotNamed):

Eu macar latru, oile merg cu turma.
Reciteste mesajele mele, niciodata nu am spus nimic despre fsptul ca vaccinul nu ar fi efectiv sau ar avea efecte secundare. Totusi ai inteles asta. Am spus doar ca nu a avut timp sa fie testat si tu daca consideri ca da, pune-ti-l si gata. Avem nevoie de voluntari bineinteles.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E de treaba. Da.

| InOrOut a răspuns:

La ce ma ajuta vaccinul asta? Daca nu sunt bolnav de ce m-as vaccina? Eu simt covidenia ca o raceala simpla de 3 zile, nu am nevoie de vaccin. Daca statul imi da 50.000 euro il fac in seara asta laughing

| Alverto a răspuns (pentru InOrOut):

Cati de mulți prosti ne ați dat părinți încompetenti care fac copii fara număr?
Vaccinul oricărei boli se face înainte de a avea boala pentru a preveni boala. pentru a crea anticorpi in corpul tau. daca știi ce sunt aia

| InOrOut a răspuns (pentru Alverto):

Un tip cu imagine de profil "cap de porc" isi da cu parerea despre altii laughing idiocracy here we come

| NoName75 a răspuns:

Nu
Vaccinul este in faza de testare pana in 2023
Nu vreau sa fiu sobolan de test
Cei care vor sa se vaccineze nu ma deranjeaza
Fiecare sa decidă pentru el

| lulufunny6766 a răspuns:

Nu ca ne baga billy chip

| Ejejkekendkd a răspuns:

Da.E singura sansa la normalitate.

| eusuntqp222 a răspuns:

Il fac ca l-a facut si Daddy Iohannis