| DianusIoana a întrebat:

M-am constipat si am observat doar 2 picaturi mici mici de sange! E ceva grav? Se poate trata fara medic? Repede

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Te speli cu apa si sapun si mergi la medicul de familie. Poate fi fisura anala, hemoroizi sau altceva. Aici nu sunt medici sa te consulte.

| ziftode a răspuns:

2 picaturi de sange nu e mare lucru, si eu am avut in aceleasi conditii (mers la WC dupa constipatie), presupun ca a fost o zgarietura

insa fiecare caz diefera, iar sa mergi la doctor e mai bine decat sa tragi dupa aia rau, mie mi s-a intamplat doar odata si apoi la urmatorul WC nu a mai fost nici o problema, daca ar mai fi fost, m-as fi dus la doctor ASAP

| Victoria18 a răspuns:

Ori ai fisura anala ori hemoroizi interni daca la exteriorul anusului nu exista nicio umflatura. Hemoroizii externi prezinta umflatura la exterior. Cel mai bine e sa consulti um medic gastroenterolog. Iti va da tratamentul potrivit. Medicul de familie o sa iti dea o crema sau niste pastile care nu sunt bune de nimic. Ti-o zic din proprie experienta...pentru ca si eu am hemoroizi externi. Stai calma. Niciuna dintre cele trei problema:hemoroizi externi, interni, fisura anala nu e periculoasa si nu duce la alte afectiuni. Insa, daca sangerezi mult si des, ar fi ok sa te duci urgent la gastroenterolog pentru ca sangerarea multa provoaca anemie. Si dureri daca ai, nu sta cu ele asa, du-te la gastroenterolog. Multa bafta! Si insanatosire grabnica!

| prodatory2k a răspuns: