|

Buna ziua. Pe data de 1 ianuarie am avut un contact sexual neprotejat cam pe la ora 3:20 care a durat cam 10 minute dar in care nu s-a realizat mare lucru, nu mi s-a produs deflorarea insa el a simtit ca-i vine, a scos-o si dupa ce i-a venit, cu toate ca si-a dat drumul afara, gandindu-ma la consecinte am zis sa iau pastila de a doua zi Escapelle pe care am luat-o cam pe la ora 15:30. Precedenta menstruatie incepuse pe data de 22 decembrie si s-a terminat pe 27. Bun, pe data de 18 ianuarie mi-a venit din nou menstruatia care a durat tot asa, 5 zile, apoi in februarie mi-a venit pe data de 19 februarie si a tinut pana pe 24 februarie, in acest interval am facut 5 teste de sarcina, toate fiind negative. Astazi suntem in 25 martie si inca nu mi-a venit, nici nu am simptome de menstruatie doar ca sunt putin nervoasa si tot gasesc de vreo saptamana pete albe pe lenjeria intima iar aseara am mai facut un test de sarcina fiind si asta negativ si nici nu am avut vreun simptom de sarcina, deloc. Intrebarea mea este: din ce cauza ar putea intarzia menstruatia? Va rog sa-mi raspundeti cat de cat normal fara glume proaste ca nu sunt singura in situatia asta! Va multumesc mult de tot! Imi puteti da si mesaj daca imi puteti explica mai bine! :*

7 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Apreciat de Editori
| a răspuns:

Escapelle si alte "pilule de a doua zi" au un impact foarte mare asupra ciclului menstrual. Asta inseamna ca menstruatia pentru 2-3 dati vine dereglat. De asemenea stresul poate influenta foarte mult frecventa ciclului. Deoarece de abia ai inceput viata sexuala ai grija si informeaza-te de metode contraceptive si igiena personala la femei. Secretiile vaginale sunt normale, dar in caz ca au un efect neplacut adica: sunt urat mirositoare, isi schimba consistenta sau culoarea, ai dureri in zona pelvisului consulta-te cu un medic ginecolog. Nu-ti fie frica si ai grija de sanatatea ta.
Spor!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Dandinelle):

Deci ar putea fi vorba de o sarcina? Tinand cont ca mi-a venit de 2 ori si nici n am avut simptome plus 6 teste negative, totusi cred ca se observa daca era sa fie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Name177):

Nu cred, dar parerea mea nu ar trebui sa conteze foarte mult pentru tine deoarece mai bine e sa-ti faci o programare la un medic sa te consulte direct si sa-ti explice. Nu-ti fie frica de asta deoarece este vorba de corpul tau si trebuie sa te ingrijesti.
Dupa cum spune si partea asta de TPU: "Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament."

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Sa analizam informatiile pe care le ai:
-nu si-a dat drumul in tine
-ai luat pastila de a 2 a zi
-ti-a venit de 2 ori menstruatia de la acel contact sexual
-ai facut 5 teste de sarcina si au iesit negative

Pai cum Doamne iarta-ma sa fii gravida? Tu realizezi ca asta ar fi imposibil nu?

Si motivul pentru care ar putea intarzia este ca...e absolut normal sa mai ai si dereglari mai ales daca s-au produs schimbari hormonale. Menstruatia poate sa inrarzie si daca esti foarte stresata.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bondarel99):

Sincer, sunt putina stresata ca nu mi-a venit, de asta am mai facut aseara un test care a fost tot negativ, plus ca nu au mai fost contacte sexuale

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

După ce ai luat escapelle ar fi trebuit să știi că ți se dereglează ciclul menstrual.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Calmează-te! Nu toate femeile au mentstruația reglată. Menstruația întârzie din cauza stresului, anumite schimbări în corp, bacterii și infecții, stilul de viață, etc. Trebuie să îți faci pe viitor o programare la ginecolog și acesta îți indică ce anticoncepționale sunt mai bune pentru tine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează