|

Care este dupa voi un regim alimentar de viata sanatos? As vrea sa merg pe o dieta, nu am probleme de sanatate, dar cateva kg in minus nu ar strica. Ce este mai recomandat de consumat in perioada unei diete? Dati-mi niste exemple de mancare pentru dimineata-pranz-seara sau niste sfaturi care v-au ajutat pe voi sa eliminati surplusul de grasime.

3 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| a răspuns:

în mare trebuie să te ferești de alimente procesate, de carbohidrați în exces tip paste, paine, grăsimi rele (grăsimi bune și ok în dietă găsești de exemplu în pește și avocado), de prăjeli, de fast-food, zahăr, patiserie, orice suc din comerț. Cam astea îs regulile de bază, în rest cam poți mânca orice și de preferat într-o cantitate cât să simți că-ți dispare foamea nu că te-ai săturat de aproape te doare burta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dimineata - iaurt, kefir. Poti adauga si niste cereale/biscuiti daca nu esti fan al acestor lactate. Eu unul le detest deci mi-e imposibil sa le mananc goale. Totusi, merge si o cafea cu niste biscuiti. Chestia e sa nu mananci prea multi biscuiti si incearca niste biscuiti simpli, fara ciocolata, fara chestii care adauga calorii degeaba. Poti sa mananci si o omleta din 2 oua, nu mai multe galbenusuri de 2 insa. Poti sa mai adaugi albus daca vrei, deoarece acesta nu afecteaza asa mult. Daca nu-ti place cafeaua, poti sa bei foarte bine si un ceai.
Sa zicem ca iei masa asta pe la 8.

Pe la 11, dupa vreo 3 ore mananci un fruct... ceva, nu stiu, un mar, o nectarina, o banana ( desi nu sunt prea recomandate deoarece contin mai multe calorii ). Merele sunt pe primul plan sau necatarinele deoarece contin foarte multa apa.

Dupa inca 3 ore iei pranzul si aici... poti manca aproape orice nu este prajit in ulei. Piept de pui/curcan, rata, iepure, vita ( fara porc ) la gratar sau cuptor. In mare parte carnea alba e foarte recomandata. Pieptul de pui e baza. Poti sa adaugi salate... diverese, fara griji. Legumele nu-ti fac nici un rau. Orez brun, peste din nou, la gratar sau cuptor, supe, mazare, fasole, cartofi si d-astea mai rar daca se poate. Masa asta ar veni cam pe la 14.

Peste 3 ore mai mananci un fruct ca a 2-a gustare, iaaar la cina... trebuie sa mananci ceva mai usor. Eu personal am trait doar cu peste la cina ( in special la conserva ). Da, stiu, nu suna prea yummy, dar a functionat. Am scapat de vreo 10-12kg relativ repede ( vreo 2 luni ). Bine fiind si foarte mofturos la mancare, n-a prea avut ce sa-mi dea nutritionistul sa mananc. Orice imi zicea mie nu-mi placea, csf.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Este important sa nu mananci intre mese, eu am slabit usor asa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează