| chelstone a întrebat:

Care sunt analizele medicale care se fac pentru bucatari inainte de angajare?!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Examene de laborator : V.D.R.L., examen coproparazitologic și coprobacteriologic, H.I.V., antibiogramă, glicemie, anticorpi specifici pentru hepatite B și C, examen sumar de urină.
Pa, pa.

| EmaS a răspuns:

Sa nu-mi spui ca vrei sa te angajezi ca bucatar! Tu parca ai studii superioare, nu?

| chelstone explică (pentru EmaS):

Tinand cont ca am 20 de ani, aproape 21, as fi avut studii superioare doar daca eram vreun Einstein, eu n-am spus ca am terminat vreo facultate, ci doar ca sunt la facultate.

| chelstone explică (pentru EmaS):

Sper totusi ca n-ai uitat ca bunul tau dumnezeu mi-a dat o barda peste cap, ideea este urmatoarea vine vara, vreau sa ma angajez sezonier pe litoral, mai fac un ban, e greu in ziua de astazi, mai ales pentru cei care au fost sub obladuirea domnului. N-am chef sa-mi pierd timpul batand orasul la pas impartind pliante prin oras sau la cutia postala pentru cativa bani, este un total non-sens, asta doar daca nu traiesti pentru saniuta si carpati.

| EmaS a răspuns (pentru chelstone):

Multi inainte.In cadrul facultatii sunt programe care iti ofera posibilitatea sa mergi pe perioada vacantei la lucru in Europa.Sunt facultati care ofera si bursa pentru aceasta. Poti sa te interesezi.Ma rog sa iti gasesti un loc bun de munca.

Întrebări similare