|

Ce ma ajuta sa îmi cresc masa musculara?

12 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Mananca multe alimente cu proteine: carne (mai ales de vita, vezi sa nu aiba grasime), mule oua, lapte, soia, ciuperci. Vezi ca fiecare masa a ta sa aiba cel putin unul dintre aceste alimente. Nu le lua pe cele mai ieftine, pentru ca sunt pline de grasimi si aditivi si o sa iti faci mai mult rau. Fa mult sport: exercitii precum flotari, genoflexiuni, abdomene. Incepe cu asta: 150 flotari pe zi (15 pe ora, timp de 10 ore), 300 genoflexiuni pe zi (30 pe ora, timp de 10 ore) si 300 abdomene pe zi (30 pe ora, timp pe 10 ore). Ai grija sa le faci corect. Dupa 2 saptamani, dubleaza numarul la fiecare si tine-te de plan. Daca urmezi acest program sigur o sa ai rezultate.

| a răspuns (pentru SalutCeFaceti):

Cu prostia aia de antrenament vrei sa puna masa musculara? Nici macar nu-si lucreaza tot corpul.

Auzi la el, "pe zi", cand muschii se dezvolta in zilele de pauza.

p.s.: daca ajungi sa faci 10.000 de flotari NU inseamna ca ai crescut in masa/forta, ci rezistenta. Trebuie sa faci maxim 8 cu greutate din ce in ce mai mare.


Esti doar un copil mic si firav care isi da si el cu parerea, nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Totul se face in continuu, degeaba te dai mare si iei la misto. Daca tu poti sa faci doar 8, problema ta. Ce i-am spus eu sa faca ii ia maxim 1 ora cu totul. Ziua are 24. Sper ca nu e o noutate. Si tocmai de aia, pentru ca e la inceput, asta o sa il ajute. Si la masa musculara, deiarece i-am zis cu ce sa se indoape si mai ales la rezistenta, pentru ca face asta mult si constant. Sper ca ai inteles. I-am zis sa consume proteine, care vor rezulta in masa musculara, facand exercitiile propuse. Nemancand paine, corpul nu va mai avea carbohidrati din care sa se hraneasca si va incepe sa consume grasimi, proces accelerat de exercitiile facute. Esti ok acum, te-ai linistit?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SalutCeFaceti):

Nu intelegi, cand POTI peste 8 MARESTI GREUTATEA. Eu fac flotari la paralele (unde am tot corpul in aer) cu 30 kg legate de mine, sa nu fac peste 8.

Muschii cresc in zilele de pauza, NU cand ii antrenezi, de-aia niciun sportiv nu antreneaza zilnic aceeasi grupa (gen flotari = piept, se face 1 data pe saptamana, maxim de 2 ori. bine, cu exercitii adevarate, nu cu amaratele de flotari).

Tu mananci paine pentru carbohidrati? Serios? Alte surse mai bune (orez brun, paste, etc.) nu gasesti?

p.s.: pentru forta se fac chiar 2-3 repetari sau chiar O REPETARE. Dar cu greutate foarte mare. Gen flotari la paralele cu 80kg legate de tine, daca tot vorbim de "flotari".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Eu chiar fac sport, dar nu neaparat pentru masa. Inteleg ce zici. Eu o fac penteu definotie. Fac inot in timpul liber dar jiu-jitsu de performanta, iar pentru asta am regim strict si merg la sala in fiecare zi. Bineinteles, nu fac ce i-am spus lui sa faca. Eu trebuie sa raman destul de usor, de-aia nu marech masa destul de mult
La flotari in aer, in general fac 3 repetari a cate 25-30 flotari, in special asta. Tractiuni, 4 repetari a cate 15, cu 15 kg pe mine si muscle-up-uri, 5 repetari a cate 5, cu 10 kg pe mine. Nu mananc carbohidrati in general. Eu i-am spus tocmai sa nu manance, deoarece, in primul rand, corpul din asta se hraneste
Cat timp are carbohidrati, corpul nu o sa se atinga de grasimi, dar daca nu mai are si mai ales facand antrenament, o sa arda grasimile foarte repede.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SalutCeFaceti):

La tine e altceva, tu ai o categorie de concurs. Am concurat si eu la sporturi de forta si stiu, dar el vrea masa musculara.

Cand pui masa musculara nu arzi grasimi, chiar pui si ceva grasime pe care o dai jos in perioada de definire.

Alimentatie pentru masa musculara: 60% carbohidrati, 30% proteine, 10% grasimi (poate chiar ceva mai multe grasimi, gen 15-20%).

Ce greutate corporala ai de faci tractiuni cu 15kg? Eu am 95kg.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Am 14 ani si 62 kg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Exercitii cu gruetati si alimentatie bogata in primul rand in proteine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa vedem, proteinele,culturismul,somnul,apa
sa le luam pe rand
proteinele repara celule afectate in timpul culturismului facad legaturi mai puternice dar,dor in timpul somnului poate face asta,iar apa este esentiala, legumele, fructele si carbo sunt extrem de importanti inainte de culturism, eu unu consum doua snitele de porc, 2, 3 cartofi fierti, un fruct, o leguma, slanina nu multa, cateodata consum si miere pentru energie, proteina nu da energie, nu da benzina organismului

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cat de prost sa fii sa iei in serios raspunsul cuiva care iti recomanda flotari si genuflexiuni "zilnic" si iti zice sa maresti numarul de repetari in loc de marit greutatea?

Meritati ma sa esuati LAMENTABIL in tot ce tine de masa musculara si forta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Bună intrebare - mai bine iți crești gradul de istețime

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce ajuta? In mare un plan de antrenament calumea, somnul, alimentatie (sanatoasa, kcal la surplus) si hidratarea.

Dar * baza* e ce-ti pui in minte, incât sa-ti depasesti limitele cu un strop de probleme existentiale, adrenalina si o muzica motivationala.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează