anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce se intampla cu mine?

De putina vreme mi-e frica de tot. Mi-e frica sa merg pe strada, mi-e frica sa ma apar in societate, mi-e frica sa vorbesc cu cineva, mi-e frica e tot din jurul, plang din orice prostie si tremur.

Sunt departe de casa, deoarece sunt elev la o scoala intr-un oras.

Parca mereu simt un gol in mine.

Nu mai pot.


Ce sa fac? sad :

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu te lua dupa saiko ca el nu stie ce presupun aceste stari, cred ca ceea ce ai tu se numeste anxietate si atacuri de panica, este o tulburare poate avea legatura sau nu si cu depresia uneori sunt mana in mana, nu se cunoaste exact cauza, dar elementul declansator poate fi o veste proasta care induce o frica o teama profunda, un eveniment ciudat sau care aduce multa teama in psihicul bolnavuli cum ar fi sa te calce o masina etc pot fi multe lucruri care duc la asta dar nu se stie ce se intampla in creier cu adevarat.
Ideal ar fi sa te adresezi unui psiholog, institutul tau sigur are asa ceva, i-a legatura cu acesta si NU SPUNE NIMANUI de acest lucru pentru ca oamenii eticheteaza gresit ca persoanele care au anxietate, depresie, tulburare bipolara, tulburare obsesiv-compulsiva ca fiind NEBUNI, intr-un fel si acestea sunt boli psihice dar total diferite de nebunii adevarati care nu sunt persoane cu constiinta sau cu luciditate in toata perioada, plus ca societatea accepta, infractorii si pestii mai mult decat tolereaza bolile psihice.