anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce se intampla cu mine?

De putina vreme mi-e frica de tot. Mi-e frica sa merg pe strada, mi-e frica sa ma apar in societate, mi-e frica sa vorbesc cu cineva, mi-e frica e tot din jurul, plang din orice prostie si tremur.

Sunt departe de casa, deoarece sunt elev la o scoala intr-un oras.

Parca mereu simt un gol in mine.

Nu mai pot.


Ce sa fac? sad :

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu te lua dupa saiko ca el nu stie ce presupun aceste stari, cred ca ceea ce ai tu se numeste anxietate si atacuri de panica, este o tulburare poate avea legatura sau nu si cu depresia uneori sunt mana in mana, nu se cunoaste exact cauza, dar elementul declansator poate fi o veste proasta care induce o frica o teama profunda, un eveniment ciudat sau care aduce multa teama in psihicul bolnavuli cum ar fi sa te calce o masina etc pot fi multe lucruri care duc la asta dar nu se stie ce se intampla in creier cu adevarat.
Ideal ar fi sa te adresezi unui psiholog, institutul tau sigur are asa ceva, i-a legatura cu acesta si NU SPUNE NIMANUI de acest lucru pentru ca oamenii eticheteaza gresit ca persoanele care au anxietate, depresie, tulburare bipolara, tulburare obsesiv-compulsiva ca fiind NEBUNI, intr-un fel si acestea sunt boli psihice dar total diferite de nebunii adevarati care nu sunt persoane cu constiinta sau cu luciditate in toata perioada, plus ca societatea accepta, infractorii si pestii mai mult decat tolereaza bolile psihice.
Sfatul meu nu divulga nimanui si mergi la psiholog, daca acesta considera sa-ti prescrie pastile ia acele pastile, dar te anunt ca lupta nu este usoara, nu stiu daca ai citit ceva pana acum scris de mine dar am explicat cu alte ocazii de depresia de care sufar si cat m-am luptat cu ea, si am fost nevoit sa iau tone de pastile, dar cu siguranta fara pastile nu ai sa mai fii acelasi asa ca daca este sa faci un compromis cu siguranta iti garantez ca cu pastile te vei simtit mult mai bine chiar daca va trebui sa iei 1-2 pastile 6 luni sau 1 an de zile cu siguranta iti vei reveni.
Acum tu traiesti un calvar.
Astept sa faci ceea ce te-am sfatuit si sa-mi scrii in privat dupa 2 saptamani dupa ce ai inceput un tratament cu antidepresive sau ceva asemanator (pentru. cei care nu stiu antidepresivele sunt recomandate si la anxietate si nu numai), vei fi alt om crede-ma!
Daca mai stai mult asa e posibil sa pierzi niste lucruri fara sa-ti da seama.
Eu datorita depresiei am avut de pierdut, nu vorbesc ca este personal dar am pierdut ...si daca m-as fi dus la timp acum eram altundeva, un alt om in mare parte...

| Saiko10 a răspuns:

Incearca sa fii mai vesel si sa nu iti mai pese atat de mult despre ce cred altii despre tine, si nu ar mai trebuii sa te stresezi, deci stai chill, fa lucruri care iti fac placere, uite-te la lucruri care te fac sa razi, si sigur te vei simtii mai bine.

| sunmetal11 a răspuns:

Suferi de depresie, nu e de joaca, du-te la medicul de familie si explica-i! de acolo, stie el unde sa-ti dea trimitere..sanatate

| Daria191919 a răspuns:

Eu cred că îți este dor de familie. Din câte înțeleg eu tu nu ai mai mult de 15 ani și eu cred că îți este frica de tot deoarece nu ai pe nimeni aproape fizic dar mai important psihic. Du-te cat de des poți acasă. Sunați familia prieteni. Ai putea vorbi cu un psiholog. poate chiar cel de la școală. Sper că te.am ajutat daca ai întrebări la aștept cu drag.

| User1746 a răspuns:

În primul rând, vreau să știi că totul e trecător și că orice problemă are și o soluție. Din ceea ce spui reiese că probabil suferi de anxietate, poate și atacuri de panică...

Am trecut prin asta și tot ce trebuie să faci e să gasesti un lucru, loc sau chiar o persoană ce înseamnă mult și te ține pe linia de plutire.