| Radandam a întrebat:

Dacă am simptome gen, respirație mai grea, și cred ca din cauza asta simt și o presiune la inima, ceva în gat ca o flegma dar nu ma doare, pot sa am covid? Și îmi recomandați sa iau medicamente și sa stau acasă, sau sa ma duc sa fac testul covid mai întâi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
| MihaelaDart a răspuns:

Pe TPU nu sunt medici! Fă-ți testul și în funcție de rezultat, vei merge la medicul de familie pentru consultație și tratament.

| doctorandus a răspuns:

Paracetamol iei dacă faci febră, febra o măsori cu termometrul, ai febră dacă ai peste 38 grade Celsius.

Vitamina C o iei degeaba.

N-ai voie să depășești patru pastile de paracetamol pe zi.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Aoleuu! Ne-ai înnebunit până ieri, cu zecile tale de postări despre gleznă, iar acum ai găsit un alt subiect de discuție, pentru urmatoarele sase luni. Să știi că și pe noi ne-ai îmbolnăvit de inimă. straight face Fie-ți milă de noi...

| anonim_4396 a răspuns (pentru floresdemayo):

Nu vei scăpa, soarta ți pecetluită happy

| mont a răspuns:

Da posibil sa ai covid. Alte simptome mai ai? Gustul, mirosul, febra sunt ok? Oricum ar fi bine sa iei legătura cu medicul de familie sau sa mergi la un centru de testare contracost.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E posibil sa ai covid. Asta tu ști ce trebuie sa faci, fa ceea ce simți Manwinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: