| Radandam a întrebat:

Dacă am simptome gen, respirație mai grea, și cred ca din cauza asta simt și o presiune la inima, ceva în gat ca o flegma dar nu ma doare, pot sa am covid? Și îmi recomandați sa iau medicamente și sa stau acasă, sau sa ma duc sa fac testul covid mai întâi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
| MihaelaDart a răspuns:

Pe TPU nu sunt medici! Fă-ți testul și în funcție de rezultat, vei merge la medicul de familie pentru consultație și tratament.

| doctorandus a răspuns:

Paracetamol iei dacă faci febră, febra o măsori cu termometrul, ai febră dacă ai peste 38 grade Celsius.

Vitamina C o iei degeaba.

N-ai voie să depășești patru pastile de paracetamol pe zi.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Aoleuu! Ne-ai înnebunit până ieri, cu zecile tale de postări despre gleznă, iar acum ai găsit un alt subiect de discuție, pentru urmatoarele sase luni. Să știi că și pe noi ne-ai îmbolnăvit de inimă. straight face Fie-ți milă de noi...

| anonim_4396 a răspuns (pentru floresdemayo):

Nu vei scăpa, soarta ți pecetluită happy

| mont a răspuns:

Da posibil sa ai covid. Alte simptome mai ai? Gustul, mirosul, febra sunt ok? Oricum ar fi bine sa iei legătura cu medicul de familie sau sa mergi la un centru de testare contracost.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E posibil sa ai covid. Asta tu ști ce trebuie sa faci, fa ceea ce simți Manwinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ia paracetamol, și ceva pastile pentru imunitate între timp, stai in pat, nu lua contact cu nimeni, și consumă supe calde, ceaiuri multe și vitamina C, zinc. Testul ăla l-am facut și eu, am platit 340 de lei. Vorbește cu medicul de familie, ai grija daca locuiești cu cineva sa nu le transmiți și lor, nu te lua după unii că e ca o răceală, acest virus e foarte periculos!

| Radandam explică (pentru anonim_4396):

Ziceam sa vorbesc azi cu medicul de familie, luam ce îmi dă el și stau în casa bineînțeles, și doar dacă se agravează sau vad ca nu e eficient atunci fac testul. Crezi ca sunt șanse sa mor la aproape 20 de ani? Am 19 ani si 11 luni laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru Radandam):

Nu, stai liniștit.ai probleme neurologice? La plămâni? Probleme cu inima?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am auzit că unii au înnebunit de la acest virus îți vine să crezi? Medicii de pe ambulanță mi-au zis

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pui întrebări repetitive Man, are dreptate flores. Te ai gândit vreodată că suferi de TOC?

| Teo29 a răspuns:

Fa test mai intai, mergi la dr de familie