| Laurentziu1234 a întrebat:

Daca nu sunt asigurat medical si nici macar cardul de sanatate nu e activat (il am acasa de aproape 2 ani in dulap), pot sa merg la medicul de familie cand am o problema? O sa ma certe ca nu am ce cauta pentru ca nu sunt asigurat sau o sa-mi ceara doar bani? (Nu e problema, platesc)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
10 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Nu trebuie sa fii neaparat asigurat, poti plati tu in locul asiguratorului.
Poti merge la un medic (de familie) si te consulta contra cost.
Daca te trimite mai departe pentru investigatii, analize, tratamente etc., aceia de asemenea vor fi platite de tine.

Răspuns utilizator avertizat
Bula
| Bula a răspuns:

Lasa-ti rusinea deoparte, mai ales daca platesti.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Medicul e medic, nu e responsabil de plata asigurarii de sanatate. Tu esti inscris la el si atat. Cand o sa dai cardul o sa vada ca nu esti asigurat si tot ce iti poate spune este ca vei plati consultatia si orice alt serviciu medical.

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru Laurentziu1234):

Daca nu l-ai folosit niciodata, iti va spune medicul ca nu e activat si o sa ti-l activeze pe loc, asa a fost si la mine. O sa te intrebe ce pin sa setezi si ii spui 4 cifre, iar ala va fi pinul tau de card de sanatate ori de cate ori mergi la medic.

| Mopmop a răspuns:

Daca e baiat destept medicul nu te cearta. Te indruma sa platesti la CAS pe minim 3 luni dupa care te intorci la el si te consulta. Sari etapele si cu chitanta ca ai platit la CAS da-i un telefon si fa o programare la el
Multa sanatate!

| Julia1188 a răspuns: