| iintunericul a întrebat:

Din ce cauza poate sa apara anemiciea (cande esti anemic), cum se poate preveni, cum o poti trata si daca nu mai vrei sa fii anemic niciodata ce trebuie sa faci.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| DrAdela a răspuns:

Buna,sunt cadru medical...inainte sa iti raspund la intrebare as vrea sa te anunt ca sunt 5 tipuri de anemii...si ca sa stiu despre care e vorba si sa te ajut ar trebui sa iti stiu simptomele.

| iintunericul explică (pentru DrAdela):

Nu am nu stiu ce simptome, doar nu am pofta de mancare si nu sunt asa de activ, de la anemie daca nu se trateaza se poate muri?

| DrAdela a răspuns (pentru iintunericul):

Stai linistit, nu e nimic grav.incearca sa iei niste vitamine.Ti-as recomanda 9vita sau Vitamax.In cateva zile ai sa iti revi.

| iintunericul explică (pentru DrAdela):

Idau de 2-3 luni Vitamax si astazi miau sosit rezultatele de la analize, din mare au spus medici de acolo zilele astea trebuie sa merg la medicu de familie ca sa i le dau sa imi zica si el ce am, medicu de familie mi-a prescris Vitamaxu ca intarire, dar parerea meu este ca nici un efect nu a avut nu ma simteam nucicum dupa ele (nici mai bine nici mai rau) si tot mam racit (de o saptamana mi-a trecut)

| DrAdela a răspuns (pentru iintunericul):

Incearca cateva zile cu Upsavit Vitamina C, si fier....si daca nu te simti mai bine, revi si iti zic pe urma ce trebuie facut.Dar stai linistit ca nu e nimic grav.Pt orice eventualitate imi poti trimite rezultatele analizelor pe mail (adela.adutza@yahoo.com),asta daca vrei bineinteles.

Întrebări similare