anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Eu nu mai sunt elev si o sa plec in alta tara dar am nevoie de asigurare.

Aveti idee de unde pot face rost si care sunt demersurile?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Asigurare de calatorie? sau la ce fel de asigurare te referi?
Asigurarile de calatorie se fac la majoritatea firmelor de asigurari, Generali, Groupama samd

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Nu imi dau seama ce. Dar presupun ca asta de care spui este nu? ma duc cateva zile in Grecia si am auzit ca agentia mentiona sa imi iau asigurare de sanatate

| CodrutElian1990 a răspuns:

Ce fel de asigurare? Asigurare de sanatate de la Casa de asigurari judeteana (locala). Asigurare de viata, accidente etc. de la o Casa de asigurari.

| Krax256 a răspuns:

Se numeste asigurare TH (travel health). Te duci intr-o agentie a unui asigurator si ti-o face. Trebuie sa completezi un chestionar pentru asta acolo. Daca esti inca minor atunci trebuie sa o faca un adult si sa te noteze si pe tine pe asigurare doarece conditiile prevad ca ai avea nevoie de insotitor. Pretul asigurarii este in functie de suma cu care vrei sa te asiguri si nu depaseste 50 de lei decat daca faci pe o perioada lunga(max un an, in acest caz este in jur de 150 de lei.).

| bogdy23 a răspuns:

Este card european de sanatate gratuit dar ti-as recomanda sa iti faci unul si la privat. Atentie insa nu o sa primesti in nici o tara UE medicamente compensate doar la pret intreg