| gtr2rr3 a întrebat:

Funda!
Am o aluniță mică pe nas (nu deranjeaza, dar mai bine fara), ce păreri si ce știți despre eliminarea prin radiofrecventa? Daca ati trecut prin asa ceva ma interesează, ca pe net e plin de doctori cu explicatii, eu vreau pareri direct de la oameni.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| REMiXDJ a răspuns:

La ora actuala sunt Lasere medicale speciale pentru dermatologie, pentru piele si care pot curata si regenera pielea fara nici o durere si in scurt timp. Unii apeleaza la laser daca au prea mult par pe fata, adica piele e pigmentata si parul este negru, gros si cu radacina profunda.Barbatii apeleaza la asa ceva si in aprox. 1 an de zile parul de pe fata se rareste cu peste 70 la suta, parul devine mai deschis la culoare spre blond, nu mai este tare si daca sedintele continua cam 2 ani pot fi inlaturate toate firele de par, zona unde ar fi trebuit sa creasca bulbul-radacina firului de par este estirpata 100% si nu v-a mai creste par. Poti veadea in oras la tine care centru dermatologic are laser specializat pentru negi, alunite, pungi de piele crescute, etc. si totul e ok.Laserul nu lasa cicatrici, regenereaza pielea si nu distruge vascularizare locala.Multi cu alunite care le au pe fata si le sta rau apeleaza la asa ceva.O zi buna sa ai.

1 răspuns:
| NLS a răspuns:

Iti recomand sa consulti intai un dermatolog bun cu multa experienta, pentru ca daca e maligna, ai toate sansele sa mirosi florile... de la radacina.