| VivaPitikk a întrebat:

Imi este nasul infundat (sunt racita) ieri noapte nu am putut sa dorm pentru ca nu suport sa am nasul infundat, nu vreau si in seara asta sa patetsc la fel spuneti-mi ceva (in afara de medicamente nu functioneaza)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Veroniquest a răspuns:

Fa inhalatii. Fa-ti ceai fierbinde de musetel si iti pun un cearceaf pe cap si inhalezi aburii pana nu mai poti. Te ajuta mult,? Si mai sunt picatuirile pentru nas sau creioane nazale funda?big grin

8 răspunsuri:
| Filip23 a răspuns:

Mai intai, sunt anumite medicamente care dau o reactie puternica si se infunda nasul chiar de la ele ( la mine s-a intamplat cu Septilin, Liv52). Cel mai pasnic cu mucoasda nazala este Pinosolul (picaturi, bune mai ales daca secretia e abundenta si apoasa, dar nu numai). Eu luam un biter suedez de la Scandic, cate o lingurita in putina apa, dar nu il mai gasesc, asa ca am trecut pe biter romanesc. Poti sa tamponezi cu biter si in exterior, cu vata, chiar sa masezi.

| Georgeta_Alina_1992 a răspuns (pentru Filip23):

Bună,eu am biter suedez cum as putea să-l folosesc ca să-mi desfund nasul?

| Unbearable a răspuns:

Buna.
Un ceai bun, tai cateva feliute de lamaie si le dai prin zahar, le mananci sau fierbi niste ceai de musetel si te apropii de recipientul in care il fierbi, tinand deasupra capului un prosop(poate va sti mama ta ce sa iti faca in cazul asta), poti folosi picaturi nazale Bixtonim sau Olint, sunt foarte bune, le-am incercat, bafta cu raceala, te puup! kiss

| Lady.Love a răspuns: