| irinuta1113 a întrebat:

Ma dor venele de la picioare, de 11 zile,medicii mi-au consultat si au zis ca nu este grav si nu am tromboza venoasa,si ca este din cauza varstei, este adevarat?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
11 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Dragă Irinuca daca medicii asa au zis ei stiu nu? Ei te au vazut te au consultat noi nu putem sti ce ai tu acolo, dar daca nu esti multumită de raspunsul medicului mergi la altul ca mai sunt medici, si daca si alt medic i ti zice la fel ca primul atunci asa este nu e grav si nu ai tromboza, dar totusi ce ai nu ti a zis medicul? El ce a descoperit la consultatie?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

E din cauza varstei asa ti a zis? Pai ce ai 60 de ani? laughing ce raspuns e acesta? Din cauza varstei? Ce varsta ai?

| irinuta1113 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Pai au zis ca acum ma dezvolt, si este din cauza varstei, si au zis ca sunt prea tanara pentru tromboza.

| francut a răspuns:

A varstei? Ai peste 80 de ani? Nici chiar asa, nu e normal sa te doara venele. Muschii, da, dar nu venele.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru francut):

Si a batut joc de ea doctorul, mari somităti doctorii astia merita scuipati in ochi.

| irinuta1113 explică (pentru francut):

Am 16 ani.

| francut a răspuns (pentru irinuta1113):

Atunci, sigur nu e din cauza varstei. Venele te dor, nu faci confuzie? Daca da, medicul care te-a vazut nu e profesionist. Cauta altul.

| DamianTPU a răspuns:

Dacă doctorul ți-a spus asta, ar trebui să nu te îngrijorezi, eu consider că el știe bine ceea ce face.