|

Mâine am examenul de admitere la liceu la limba română.Am foarte mari emoții.De cateva zile iau sedatif pc.Au efect, doar ca imi este frica sa nu ma faca sa uit ceea ce am invatat.Ar trebui să mai iau sau sa ma opresc?

2 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Linisteste-te si gandeste-te ca si idn asta ai de invatat ceva.
Te-ai pregatit si o sa stii maine si la restul. Roaga-te si ai incredere ca va fi bine! Succes happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

E doar un examen, cu totii am trecut prin el. Daca pe tot timpul anului ai facut variante si ai invatat, nu stiu de ce ti-ai face griji in privinta asta.E un examen relativ usor, n-o sa vina nimic greu, doar ceea ce ai invatat.Succes

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează