|

Medicamentul Sirin pentru stare pozitiva si optimism are reactii adverse? Le iau de 2 zile si inainte eram mai ok iar acum sunt mai trista si deprimata.Medicamentul mi l a prescris psihiatrul.

5 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Este un placebo, nimic mai mult. Este si foarte scump după ce ca este ineficient.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

E din plante, vrei efect imediat? Doar drogurile sunt cu efect imediat laughing
Vezi dupa 2 saptamani daca are vreun impact asupra ta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca te-ai dus in privat si ti-a dat din plante e cam ciudat, adica asta puteai sa cumperi si fara reteta. Poate mai iei si alte medicamente si interactioneaza intre ele.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru christine99):

Nu,este singurul pe care il iau.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sfatul meu e sa vb cu psihiatrul. Medicamentul iti da o stare de calm, poate din cauza asta observi o diferenta. Daca insista sa continui cu tratamentul, schimba psihiatrul. Nu e prima data cand un psihiatru prescrie medicamente care nu au legătură cu ceea ce ai de fapt. Sanatate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează