| Kedoaka79 a întrebat:

Mi-am făcut o programare sa ma consulte pentru o operație la nas, am nasul strâmb și să-mi fac septoplastie. Prima data m-a întrebat câți ani am și i-am spus ca 17 și mi-a zis ca exista riscuri pentru ca nasul mai creste pana la 20 ani și exista nu știu ce riscuri și ca dacă vreau operația trebuie sa mi le asum sau sa aștept pana la 20 ani. Am zis ca vreau sa o fac acum și ca accept orice risc și a zis ca ea nu vrea să-mi facă operația, apoi m-a întrebat dacă practic vreun sport de contact în speranța că o sa zic ca nu mai vreau operația doar pentru ca vreau sa practic acel sport în continuare... Nu practic nici un sport oricum. Mă gândesc că poate făcea așa și pentru ca voia șpagă. Întrebarea mea e ce e de făcut dacă ea nu vrea sa ma opereze? Nu știu dacă exista alți doctori care lucrează cu CNAS, pentru ca eu vreau prin CNAS ca sunt elev și nu vreau sa dau 3000€ pe o operație. Și vreau sa știu și părerea voastră despre riscuri, pana la urma am 17 ani, dacă aștept pana la 18 sau 20 cum zicea ea e cam tot aia, și din câte știu nasul și urechile cresc oricum pana la moarte...

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Operatiile estetice NU sunt suportate de casa de asigurari, asta este un lucru clar si sigur, chiar daca esti elev sau nu!
Asta este o operatie de cosmetizare, nu vitala, sa mori daca nu o faci, deci nu este gratis.
Se pot face dupa 18 ani si numai platita integral din buzunarul tau.

| Kedoaka79 explică (pentru Violleta2022):