|

Mi-am scapat ochelarii si s-a ciobit putin lentila in mijloc, garantia poate sa acopere asta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Normal ca nu
nicio garantie la niciun produs nu acopera pagubele produse de tine

| a răspuns:

Doar dacă scria pe undeva că sunt incasabili.

| a răspuns:

Haide sa judecam putin impreuna...

Imagineaza-ti ca tu esti producator de ochelari. Faci ochelari de calitate, fara defecte de fabricatie, care se vand bine. Productia unei perechi de ochelari te costa 50 de dolari, si-i vinzi cu 70 de dolari. Ai asadar un profit de 20 de dolari la fiecare pereche de ochelari vanduta.

Numai ca toti cei care cumpara ochelari de la tine ii scapa pe jos, ii sparg, si apoi pretind ca tu sa le repari ochelarii gratis.

Pentru a repara o lentila sparta, costurile tale sunt de 20 de dolari, adica ti-a disparut complet profitul. Iar daca dupa ce i-ai reparat ii mai scapa inca o data si vine sa-i repari gratis ca sunt inca in garantie, deja ai o pierdere de 20 de dolari.

Ti se pare un model bun de afacere?