| qieiqpalz a întrebat:

Oare daca am gripa..pana maine nu patesc nimic nu? Ca maine ma duc la spital

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
31 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Ce simptome ai?

| Ineys a răspuns:

Buna intrebare...
Cica au fost 18 cazuri de decedati din cauza gripei...
Acum nu stiu ce sa zic...

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Până mâine nu pățești nimic. Să stai în pat. să bei ceai. La spital sunt medici pricepuți, te vei face bine.

| qieiqpalz explică (pentru sadrian46):

Bine o sa ma duc sper sa fie totu ok

| qieiqpalz explică (pentru RAY):

Nas infundat o muca durere de cap m-am imbracat gros si mi e frig si nu m as ridica din pat

| RAY a răspuns (pentru qieiqpalz):

Sa nu ai cumva menginita, febra ai?

| qieiqpalz explică (pentru RAY):

Nu

| theforceofgood a răspuns:

Ai mare grije de tine. Alți au și murit din acea cauză. Este importantă și rezistența organismului tău. Ai putea suna la urgențe în această seara pentru a te lua la spital unde vei fi mult mai în siguranță acolo (poate te va băga la terapie-itensivă)
Nu poți știi ce reacții poate avea boala.

| qieiqpalz explică (pentru theforceofgood):

Mi am mai revenit am beut un ceai si e muult mail ok bine inca nu ma simt cum ar trebui dar e mai bine

| aXy99 a răspuns:

Nu te lua dupa toti desteptii astia. Nu ai cum sa mori de la o raceala, linisteste-te. Cei care au decedat aveau si muuulte alte probleme de sanatate mult mai grave, iar majoritatea erau varstnici. Tu vei fii bine. Daca iti e foarte rau sau ai temperatura ridicata (39+) suna la salvare, daca nu, ia ceva sa iti reduca febra (paracetamol, algocalmin) si vezi cum te simti bine.

| RAY a răspuns (pentru aXy99):