| whhhiiiteee a întrebat:

Salut, am 16 ani si acum un an mi-a aparut un fel de alunita de vreo 6mm si am fost la dermatolog si mi-a zis ca nu o vede ca pe o problema iar cand o strang cu degetele
este ca o biluta in piele. Acum un an nu cred ca avea punctele alea intunecate din poza, in rest nu a mai crescut, nu ma ustura, nu sangereaza, nu provoaca mancarimi. Luna asta am masurat-o in fiecare zi. https://imgur.com/a/FKZo14U

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| alina2k18 a răspuns:

Nu sunt medic dermatolog ca sa afirm cu certitudine ca e ceva ce nu pune nici o problema.
Daca medicul ti-a spus ca nu o vede ca pe o problema inseamna ca asa este, du-te doar pentru control anual.

3 răspunsuri:
| alina2k18 a răspuns:

Pai cand ai alunite mai maricele sau mai multe trebuie vizita anuala la dermatolog pentru a le controla.
Du-te din nou si intreaba de ce se simte asa cand o strangi si specifica faptul ca si-a modificat culoarea.

| whhhiiiteee explică (pentru alina2k18):

Chiar dermatologul mi-a aratat cum se simte cand o strângi cand mi-a zis ca nu o vede ca pe o problema, insa ma ingrijoreaza punctele alea, care nu stiu daca erau anul trecut, nu am fost prea atent, in rest din poza pare a fi ceva in neregula cu ea? Nici nu stiu daca e alunita, a numit-o el anul trecut cumva si m-am uitat pe net si nu prea arata a alunita, poate sa fie si altceva?

| alina2k18 a răspuns (pentru whhhiiiteee):

Nu sunt medic dermatolog ca sa afirm cu certitudine ca e ceva ce nu pune nici o problema.
Daca medicul ti-a spus ca nu o vede ca pe o problema inseamna ca asa este, du-te doar pentru control anual.

| Sunshine123 a răspuns: