| cosmin1324 a întrebat:

Salut,am cateva intrebari:
1.
Poti avea intr-o singura luna acces la mai multi doctori stomatologi in contract cu CNAS? Gen daca vreau sa merg la un dentist care sa imi rezolve o carie dentara, dar acesta ramane fara fonduri dupa prima masea plombata, voi putea merge in acea luna la un alt dentist care are contract cu CNAS ca sa imi pot rezolva o alta carie si sa beneficiez de acea decontare?
2.
Poti beneficia de decontarea serviciilor stomatologice daca mergi intr-un cabinet stomatologic din alt judet fata de cel care ai domiciliu?
3. Mai este valabila aceasta lege prin care

"În cadrul grupei de vârstă peste 18 ani - numai pentru tinerii de la 18 ani până la vârsta de 26 de ani, dacă sunt elevi, inclusiv absolvenţii de liceu, până la începerea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni, ucenici sau studenţi şi dacă nu realizează venituri din muncă, casele de asigurări de sănătate decontează 100% tarifele aferente serviciilor de medicină dentară pentru care este prevăzut procentul de 60%"

luata de aici

https://www.avocatnet.ro/......au-nu.html

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Username272 a răspuns:

1 da, poti dar nu iti recomand, cu banii dați în mână o sa iti lucre mai bine, eu am fost o dată asa cu decont si a lucrat foarte urat si fără anestezie!
2 da, poti sa mergi in ce județ vrei, doar sa ai acea decontare
3 o sa fie decontate doar daca esti in timpul studiilor (facultate / scoala /etc) daca nu ai nici un venit pe scurt

| cosmin1324 explică (pentru Username272):