|

Salut! E urgent!

Ce se intampla daca am luat 4 pastile de parasinus si 1 de algocalmin deodata? Le-am luat acum 20-30 min la nervi...dar acum regret.

22 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
22 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu pot sa cred ca exista tentative de sinucidere prin supradoza cu parasinus. Algocalmin mai înțeleg mai ales fiole dar de ce dracu v ați omorî cu parasinus?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru whatevernvm):

Nu am vrut sa ma sinucid! Am vrut doar sa mi provoc rau...si la nervi am luat niste pastile ce le am gasit pe masa!
Insa multumesc pentru sfat! Ar fi ok sa l urmezi tu!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Biancaaaaaaaa):

Încă trăiești, deci ți ai răspuns la întrebare
Dar nu ți am dat niciun sfat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru whatevernvm):

Ai scris ca nu poti sa crezi ca exista tentative de sinucidere cu parasinus si ca algocalmin fiole ar functiona mai bine! Ai formulat ca un sfat negativ!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Biancaaaaaaaa):

Am zis ca asa as mai înțelege, ar avea mai mult sens

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Bagă degetele în gât și provoacă vomitat. Apoi ceai de mușețel, eventual, cel puțin 2 litri, consumat până diseară. Ceai fără zahăr, lămâie. Cald, nu fierbinte! Nu pățești nimic! Ai grijă de aici încolo! Provoacă vomitat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru romeo78):

Am incercat sa mi provoc vomitat insa nu am reusit...acum dupa ce am baut niste lapte si mai multa apa nu mi este foarte rau, st putin ametita si slabita, foarte putin.
Mulțumesc mult de sfat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca te simti rau cheama salvarea!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pastilele pot crea leziuni ireversibile, la rinichi, ficat, etc. Daca citesti pe prospect o sa vezi. Depinde si de corp.
Parintii ar trebui sa tina sub cheie sau ascunse, pastilele si tratamentele de gen.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Intentionezi sa te sinucizi, sau esti doar proasta?
baga degetele pe gat si vomita!
Data viitoare cand ai nervi, da-te cu capul de perete pana iti faci un cucui si apoi, te linistesti tu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

N-ai nici pe dreak. Îți trece făceala mai repede

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu se intampla nimic. Oricum, depresia sau ce boala nervoasă ai avea, nu se trateaza cu parasinus sau supradoze. Se dau calmante pe termen lung in dozaj corect.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Donsavas):

Am avut o criza de nervozitate... niciodata nu am reacționat asa

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Biancaaaaaaaa):

Trateaza te sa nu recidiveze boala!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Lasă-le dracu' de pastile.
Data viitoare când te mai enervezi încearcă cu supozitoare.
Sunt mai sigure.
După primul, te calmezi sigur.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Chimana salvarea acum și spumele ce sa. Întâmplat ok sau daca spitalul e aproape fugi la spital

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nimic ca sunt prea putine pastile. maine încearcă să nu mai iei deloc... Ca s-ar putea sa ti se faca rau daca mai iei. sănătate kiss

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai noroc, ai luat maximul acceptat de parasinus. Nu mai lua, paracetamol 500g ai putea maxim 4 pastile pe zi sa iei. Bea acum mult lapte si incearca sa te calmezi. Nu mai lua pastile de capul tau asa. Ia-le dupa prescriptie sau dupa indrumarile farmacistului sau medicului. Si nu lua pastile pe stomacul gol ca atunci o sa ai probleme cu aciditatea gastrica.
Sper ca ti-a trecut pana acum oricum.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da nu e prea bine si daca o sa incepi sa te simti rau precum sa fii ametita sau nu mai ai putere in tine cel mai bine ar fi sa chemi ambulanta. Te vor duce la spital si iti vor spune daca trebuie sa te interneze nu e ok sa iei atatea pastile in acel timp in niciun caz nu dormi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Mario98159):

Mai bine cheama salvarea nu poti stii ce ti se va intampla daca vei suna salvarea te vor ajuta. Deci nu ezita si suna chiar acum nu iti fie frica.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Mario98159):

Multumesc mult pentru sfat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu cred ca ti se poate intampla ceva, sunt putine pastile, BINE ca nu ai luat 10 =]]

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează