| xRaduC a întrebat:


Inainte de a citi tot, in randurile de mai jos este vorba despre imposibilitatea mea de a merge la psiholog si cererea unui sfat in privinta a ce este de facut in situatia mea.
Sunt elev in clasa a 12-a la matematica-informatica intensiv engleza si urmeaza, dupa cum bine stiti, sa dau examenul de bacalaureat, nu am avut niciodata o iubita (dar nici nu prea as vrea anul asta musai), consider si ca am probleme emotionale, destule momente traumatizante in viata mea si multe alte motive pentru care sa merg la psiholog.
Saptamana trecuta a fost prima sedinta, si, spre surprinderea mea, mi-a placut, fiindca am vazut rezultate comparativ cu saptamanile de dinainte de a merge la psiholog. Mi-a placut si le-am spus si parintilor. Tata, cel care mi-a recomandat sa merg, a fost incantat ca am invatat lucruri bune de acolo. Mama, in schimb... Ea nu s-a prea bucurat sa auda de psiholog, si a parut cu atat mai intrigata cand am adus vorba despre sedintele viitoare. Ea spune "ca sa-si faca vila ea?" (referitor la vila doamnei psiholog), si eu nu ii inteleg punctul de vedere prea bine... Nici eu si nici tata. De asemenea, mama ne-a zis si ca putem sa ne spunem problemele la spovedanie, unde chiar nu inteleg legatura ei. Sunt doua lucruri complet diferite! Una e cand mergi la biserica sa faci acea marturisire si alta e cand mergi la psiholog si spui ce te macina cel mai tare pe suflet. Preotul va avea un sfat (posibil bun), dar psihologul va avea un sfat constructiv (solutia care sa le rezolve pe toate). Mai are ca motiv faptul ca problemele mele ar trebui discutate in PRIMUL rand cu parintii, unde, deja fac asta. Dar uneori nu ma simt ascultat, ba chiar incurcat de sfaturile lor si mai degraba vad un psiholog ca pe un bun sfatuitor. Asta este tristul adevar ce mi se intampla.