|

Salut, merg la dermatolog de 1 luna..am avut un tratament si acum am ajuns la roacutan..am auzit foarte mult despre el..in mare e FOARTE puternica, medicul mi-a zis sa iau 2 pe zi, mie sincer mi-e frica pentru ca multi ziceau ca-s d-alea adverse(nu-mi vine acum cum se numesc) gen dureri de cap..sange din nas..depresie, eu stiu doar de buze uscate. Oricum. ce parere aveti? A folosit cineva?

8 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce tip de acnee? daca este o acnee nu foarte deranjanta nu lua roacutanne! nici daca ar fi o acnee severa nu as lua...
efectele secundare despre care ar trebui sa-ti faci griji sunt una singura DEPRESIA, e singurul efect adevers care nu este reversibil, adica nu se mai poate reapara apoi ci doar trata.
Nu vreau sa te sperii tare de tot, evident ca daca 100 de persoane iau acest roacutanne doar unii dintre ei vor face si depresie, printre cei care au facut depresie de la aceasta otrava m-am aflat si eu! surpriza dupa +10 ani pauza de la administrare acestui medicament depresia tot nu a disparut happy
Deci eu zic sa mai cauti si in alte parti ce bacterii din corp care ar putea cauza acneea asta a ta, sau ce chestie hormonala (daca e cazul), ce posibilitati exista si ce creme te-ar putea ajuta! mai degraba as alege cele mai scumpe creme din lume pe baza de retinoizi (te vor ajuta cremele cu retinoizi chiar daca-s aplicare la suprafata iar roacutanne este aplicat in organism, nu la fel de mult precum roacutanne dar nu au efectele adeverse ale acestuia) decat orice altceva.
Parerea mea este ca medicii care prescriu acest medicament nu stiu la ce expun oamenii!
Fratilor numai luati asa ceva, iar daca aveti fata ciuruita/distrusa de acnee (am vazut cauzuri) inainte sa luati roacutanne/sotret mergeti si vorbiti cu un medic psihiatru si spunetii sa va prescrie in paralel cu acest roacutanne de la dermatolog, anti-depresive PREVENTIV, pentru ca rata de depresie este recunoscuta in toata lumea la acest medicament! nu sunt cazuri izolate si nici nu doresc sa denigrez in vreun fel societatea care produce roacutannul, deci luati roacutanne/sotret doar in paralele cu antidepresive! eu doar asa va recomand, si astfel scapati de una dintre bolile secolului denumita depresie, care apropo este o afectiune nu grava ci FOARTE GRAVA, comparata cu ce vreti voi, o boala incurabila dar la un pacient la care creierul este in regula si isi poate accepta boala si chiar trai zeci de ani cu ea!
...2005 - 2100 + Vezi răspunsul întreg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă ai o temere în privința medicamentului prescris, atunci nu îl lua.
Să nu îți fie rușine să îi spui medicului că îți este teamă de efectele adverse (secundare) ale medicamentului.
Ți se poate da un alt medicament, adică un alt tratament.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pe ce motiv/probleme te.ai dus la dermatolog?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru BuLaNNNeL):

Te rog sa nu te bagi daca nu stii

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Aoxkajcjw):

De fapt, voiam să stiu pe ce motiv, căci daca te duci sa te indopi cu toate chimicalele astea toxice, doar pentru coșuri (e o concluzie a mea, deoarece n.an inteles exact motivul) esti fraier. Coșurile trec cu varsta, mai ales cand "schimbi sangele" vorba din bătrâni happy. Deci, care ar fi sensul sa bagi chimicale, aiurea?

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru BuLaNNNeL):

Nu prea trec.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ia-ti tratamentul asa cum ti l-a dat medicul
Reactiile alea adverse pot sa apara dar nu asa la oricine. Apar anumite conditii.
Spre exemplu daca iei un antibiotic pe stomacul gol poti avea greata.
Dermatologul e si el un medic si ar trebui sa stie cum sa prescrie medicamente deci teoretic poti avea incredere

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aimullah123):

PS: Pentru acnee daca nu e grav nu merita sa iei medicamentul ala. Acum am vazut pentru ce e.
Ce naiba, te intoxici doar pentru 2 cosuri.
Discuta si cu medicul de familie, eu asa zic.
Am citi prospectul si nu prea imi place de el

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează