| numesiprenume0 a întrebat:

Salut! Petrec mult timp in fața calculatorului/telefonului. Am observat că țin ochii de parca tot timpul as fi obosit, iar pleoapele parca s-au lăsat... Am fost la oftalmolog care mi-a recomandat un 0, 5, dar mie mi se pare că problema ar fi totuși la distanță. Pe langa asta as dori ceva unguent pentru revigorarea pleoapelor. Ofer funda, mulțumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

0.5 dioptrii sunt mici, de"incepator", aproape insesizabile. Devieri de pana la asemenea "denivelare" se pot reduce prin cateva reguli elementare:
1. Reducerea LUMINOZITATII de baza a ecranelor (la cca 50-60%)
2. Reducerea CONTRASTULUI de baza a ecranelor (la cca 65-75%)
3. Gimnastica oculara simpla, permanenta - cu capul nemiscat, intoarcerea ochilor stanga-dreapta, sus-jos, rotire stanga, rotire dreapta, focalizare pe detaliu departat alternat cu apropiat, clipiri mai dese in fata ecranului.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca petreci timp mult din cauza muncii nu stiu ce sfat sa iti dau, dar daca doar te joci sau altceva in afara de munca atunci nu trebuie decat sa o lasi mai moale si nu iti mai trebuie niciun unguent.
Pentru intretinere ochi, produsele Vichy sunt bune, picaturi.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa faci sport regulat. Asta o sa iti imbunatateasca postura si o sa ajute la relaxarea muschilor oculari.

Poti sa incerci o pereche de ochelari Gunnars. Sunt foarte odihnitori. Filtreaza mai mult decat lentilele din magazinele de optica. Unii au dioptrie 0, altii 0.25. Exista si un clip on care se pune peste ochelarii normali.