|

Salut TPU! Am o Mare mare problema, am folosit crema depilatoare pentru piele sensibila de la Farmec (aia mov) in zonele genitale si anus, de la epilarea anterioara( cu epilator ) am avut o mica rana pe o parte a anusului iar dupa ce am folosit crema am simtit o usturime in acea zona iar acum am o bubiță care pare sa aibă lichid este umflata. Ce sa fac? sad ma doare rau

1 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| a răspuns:

Posibil ca ai facut alergie de la crema, du-te si ia de la farmacie 3-4 oprimate de Aerius

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează