| yoloqerty a întrebat:


De cateva zile am stare de greata, insa fara varsaturi. Intr-un final m-am decis sa ma fortez sa vomit. Este o idee buna? Sau daca aveti alt sfat va astept sfaturile cu drag. Am luat metroclopramid insa nimic, nu vreau sa ma duc la doctor fiindca nu consider ca este ceva grav.
Astept raspunsurile voastre, multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Sbscriu la ce zice Dana400. Aici nu sunt medici. Mergi la medic urgent! Sa nu fie un inceput de apendicita sau altceva si apoi sa o incurci.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Senzația de greață poate să aibă și alte surse decât un deranjament stomacal. La medic.

| Pleșa_Roxana_1990 a răspuns:

Nu este o idee buna deloc, iar aceste stari de greață pot ascunde multe chestii grabe. Nu mai sta pe ganduri si fuguta la medic! Sanatate!

| Anonim097 a răspuns:

Orice problema de sănătate trebuie luată in considerare. Mergi la medic și îți va spune ce problema ai, nu lua nimic așa după ureche.