| Zero00000000 a întrebat:

De ceva vreme simt o presiune foarte puternica in interiorul capului(situ ca suna aiurea, dar asa este)si mi s-a umflat ceafa in partea stanga.Am avut o sinuzita puternica de vreo 2 luni,am primit niste antibiotice pe care nu prea le-am luat,iar acum o luna am inceput sa ma simt foarte slabit si sa simt aceasta presiune puternica in cap.Din ce am reusit sa citesc pe net, as putea avea meningita, encefalita sau absces cerebral, lucru care nu prea ma incanta.Intrebarea mea este:are cineva idee ce ar putea fi? Mentionez ca am luat tot felul de antiinflamatoare pentru dureri de cap(nurofen, faxconal, nalgesin s-a.) si nu simt nici cea mai mica ameliorare...As vrea sa fac si un tomograf, sunt din Craiova, cat m-ar costa daca sunt asigurat medical si am 18 ani? Multumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Daca esti asigurat, nu te va costa tomografia computerizata --- doar ca trebuie o trimitere si o programare! Cum fondurile se epuizeaza repede din cauza suprasolicitarii acestei investivatii nu prea sunt sanse cu programarea si va trebui sa platesti--- vezi, orientativ, niste preturi : https://www.medsana.ro/......ie-52.html
p.s. Te-as sfatui sa mergi la urgente--- nu-i de gluma. mai ales ca tratamentul a fost incomplet!

| Itanul a răspuns:

Ai citit tot felul de tampenii si le-ai interpretat total gresit. Daca aveai ce ai insirat, nu stateai de vorba cu noi acum. Mai ales la meningita.