anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Poate suna stupida intrebarea dar va este frica de analize?
Eu nu am mai facut de vreo 5 ani si sunt foarte speriat ca s-ar putea sa "am ceva" Doamne fereste.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
| marrr a răspuns:

Deci chiar azi imi facui analizele. Imi e o frica de moarte sa nu am cevacrying. M-a pus pe un scaun si a luat vreo 4 tubulete de sange, dupa care m-a pus sa-mi tin vata in acel loc si sa apas, doar ca nu aveam forta. Din sperietura, prostie si greata laughing mi s-a facut rau dar asa mi se intampla de obicei cand sunt la medic.
Cand mi-e asa frica ma gandesc ca, pana la urma, daca as avea ceva, as avea si daca as stii, si daca nu as stii si e mai bine sa previn decat sa tratez. Sau sa tratez din timp. Hai sa ne luam de mana sa incercam sa scapam de drumul pesimismului, ca n-ajungem niciunde asalaughing

| marrr a răspuns:

laughing) Aaa, si eu am fost cu maica-mea langa mine si cu o mana o strangeam pe ea de brat. Nu m-am uitat cand mi-a bagat acul, pentru ca atmosfera aceea ma cuprinsese si daca vedeam cum intra acul as fi lesinat, plus ca eram nemancata. Sincera sa fiu, nici n-am simtit cand a bagat acul. Eu tot asteptam si asteptam sa simt ceva si cand colo recoltase deja doua tubulete de sangelaughing.

| Zazu a răspuns:

Se numeste ipohondrie boala de care suferi tu.
...si, ai dreptate, doamne fereste sa suferi de ipohondrie, este una din bolile care ne face sa suferim de alte 10 deodata, fara sa avem nimic.

| EstiFericitaSauTrista a răspuns: