anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Poate suna stupida intrebarea dar va este frica de analize?
Eu nu am mai facut de vreo 5 ani si sunt foarte speriat ca s-ar putea sa "am ceva" Doamne fereste.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
| marrr a răspuns:

Deci chiar azi imi facui analizele. Imi e o frica de moarte sa nu am cevacrying. M-a pus pe un scaun si a luat vreo 4 tubulete de sange, dupa care m-a pus sa-mi tin vata in acel loc si sa apas, doar ca nu aveam forta. Din sperietura, prostie si greata laughing mi s-a facut rau dar asa mi se intampla de obicei cand sunt la medic.
Cand mi-e asa frica ma gandesc ca, pana la urma, daca as avea ceva, as avea si daca as stii, si daca nu as stii si e mai bine sa previn decat sa tratez. Sau sa tratez din timp. Hai sa ne luam de mana sa incercam sa scapam de drumul pesimismului, ca n-ajungem niciunde asalaughing

| marrr a răspuns:

laughing) Aaa, si eu am fost cu maica-mea langa mine si cu o mana o strangeam pe ea de brat. Nu m-am uitat cand mi-a bagat acul, pentru ca atmosfera aceea ma cuprinsese si daca vedeam cum intra acul as fi lesinat, plus ca eram nemancata. Sincera sa fiu, nici n-am simtit cand a bagat acul. Eu tot asteptam si asteptam sa simt ceva si cand colo recoltase deja doua tubulete de sangelaughing.

| Zazu a răspuns:

Se numeste ipohondrie boala de care suferi tu.
...si, ai dreptate, doamne fereste sa suferi de ipohondrie, este una din bolile care ne face sa suferim de alte 10 deodata, fara sa avem nimic.

| EstiFericitaSauTrista a răspuns:

Ce esti asa speriat? Fi optimist, cel putin pana vezi rezultatele, sa iti fie frica nu iti foloseste chiar la nimic in afara fara faptului ca acoperi ceva cu frica, succes, iti tin pumni sa fie totul in regula.

| YukiMrM a răspuns:

Pustiule mai dureros e sa bagi in vena hero decat sa faci analize, nu doare.

| RoberT_2406 a răspuns:

Better safe then sorry!

Sfatul meu e sa-ti invingi frica si sa faci analizele.
De ce ti-e frica nu scapi!
Mai bine sa te scapi de orice indoiala decat sa fi macinat de gandul ca ai putea fi bolnav. In plus daca "ai ceva" tratamentul din timp te poate "salva"! Sunt foarte multe boli letale care daca sunt descoperite si tratate din timp se pot vindeca. Spre exemplu cancerul!

Succes!

| Piticaaa a răspuns:

Ultima data cand am fost la analize(mi le fac anual), am fost cu mama. Trebuia sa fim intepate amandoua in acelasi timp, dar pe mine m-a apucat aproape plansullaughing si am chemat-o pe mama sa ma tina de mana si de-a naibii ce sunt tot m-am uitat la ac. Vai mi-e o frica de mor...

| kaTTsu a răspuns:

@diabolik
Draga, diabolik sa stii ca si eu m-am gandit intens la acest lucru ca nici eu nu le am facute de mai bine de 5 ani si totusi ma gandesc ca daca e sa am ceva, barem mor fericit...
Uite asa as vrea sa mor, cu paharu langa mine... stii continuarea

| ilisium a răspuns:

Nu imi facusem analize mai bine de 7 ani. Luna trecuta am fost nevoit sa le fac, si ca sa vezi, se pare ca sunt prea sanatos laughing.

Esti speriat ca ai putea sa ai ceva, well mai bine _sti_(a se citi afli) si tratezi, decat sa te stresezi si sa cazi intr-un cerc de genul "si daca.", "ce-ar fi daca." sa te umpli cu frica inutila, si sa regreti, heads up and good luck happy

| AnonimDinRomânia a răspuns:

Da! Sunt in aceeasi situate worried

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mutlumesc de incurajari guys.Cat de curand am sa "dau o fuga" pana la spital sa le fac

| Чернобыль a răspuns:

Eu nu am mai facut de 2 ani si 5 luni si maine ma duc sa fac.
Da, sunt cam speriata.

| kyda bwai nene a răspuns:

Haoleo cand aud de analize mi se fake rau DOAMNE chiar imi e! sincer

| elypisssy a răspuns:

Sati fie frica e ceva normal dar sati infrunti teama este firesc fa ceai de facut si ai sa vezi ca o sa fie bine si nu ai absolut nimic iesit din comun ceau