|

Salut TPU, sunt Andrei am 19 ani, in urma cu aproximativ 6 luni, am inceput sa sufar de atacuri de panica si anxietate. Atacurile de panica mi se manifestau intr-o stare de disconfort, agitatie si batai rapide ale inimii. De cand am consultat medicul psihiatru si mi-a recomandat 2 tipuri de picaturi care le iau odata seara si celelalte doar cand am un atac, ma simr mai bine, cateodata mai am mici stari emotionale cand gandesc profund. Acest weekend trebuie sa parasesc tara si imi este cam frica sa nu am un atac pe avion. Este posibil sa am un infarct daca am un atac mai puternic?

6 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Dacă ai o problemă medicală, înainte să pornești în călătorie, este bine să te consulți cu medicul tău. De asemenea să iei cu tine o scrisoare medicală din partea lui, pe care să o prezinți la personalul din avion, astfel încât acesta să știe cum să intervină în cazul unei urgențe. De asemene, dacă vei prezenta această scrisoare medicală la check in, vei avea parte de un loc privilegiat în avion, și o supraveghere, grijă suplimentară din partea personalului de la bord, și de privilegiul de a avea cu tine un flacon de plastic cu apă de băut, ca să îți iei medicamentul la nevoie.
Astfel, vei fi asigurat că vei fi tratat în mod corespunzător.
Zborul cu avionul presupune un nivel de stres suplimentar și o solicitare suplimentară a sistemului nervos. Astfel, s-ar putea ca medicul să îți recomande o altă modalitate de utilizare a medicamentelor tale curente la începutul sau în timpul zborului, dar aceste modificări să le faci doar la recomandarea și cu acordul lui.
Un atac de panică mai intens, mărește ritmul cardiac și activitatea inimii, dar aproape niciodată la nivelul de a provoca un infarct. Ori un infarct presupune o inimă bolnavă, ceea ce nu este cazul dtale.
Pentru a evita răul de avion eu recomand o pastilă de emetiral la început la decolare. De asemenea, pe cât posibil să stai cu ochii închiși din când în când.
Astfel, nu este de dorit să adaugi la problema dtale o îngrijorare suplimentară, căci nu se cunosc cazuri din călătoriile cu avionul de incidente medicale așa cum le gândești dta, decât foarte rare.

| explică (pentru sadrian46):

Vă mulțumesc din tot sufletul! Am mai mers inaintea "problemelor" mele cu avionul chiar singur si nu am avut nici un fel de rău. Până în luna ianuarie a acestui an, mai exact pe data de 10, nu am avut nici o problema de genul acesta. Niciodata nu am luat pastile si tot timpul am fost un om perfecr sanatos! Cand am inceput sa am aceste probleme am fost si mi-am facut 3 tipuri de controale la inima ( nu stiu exact cum se nunesc ) la toate 3 controale, mi-au spus că nu am absolut nimic. O să tin cont de sfatul Dumneavoastră și voi încerca sa obtin acea pastilă. Imi punteti spune cumva daca aceasta pastila se obtine doar cu prescriptie, sau o pot lua direct din farmacii?!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru andreimpwr):

Emetiral, fără prescripție.
Și mai poți să ceri la farmacie curajomicină,
din cartea de povești în versuri de când eram eu copil, Nică fără frică, care,
Dar acasă n-o să vină,
fără curajomicină.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru sadrian46):

Vă multumesc frumos încă odata, multă sănătate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Iti trebuie medicatie antipanica, nu orice picături.
Consulta din nou medicul sau cere o a doua parere de la un alt psihiatru!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Donsavas):

Sunt "antipanica" laughing E ceva complex aici, nu toti inteleg. Ti-as explica, dar poti trai si fără a ști!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează