| McAngel a întrebat:

Salut tuturor. Am 17 ani, lucrez ca si instalator, si am o problema cu oboseala. Somnul nu ma ajuta aproape cu nimic, oricat as dormi, tot la fel e. Cafeaua, ca beau ca nu beau tot acolo e. Diminetile nu mai aud ceasul din cauza oboselii.
Lucrez de la 7:00 pana la 16:00, cateodata mai mult, cateodata mai putin. Ma pun cateodata sa dorm la 20:00, dar tot nu ajuta cu nimic, dimineata e la fel. Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
11 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Du-te la un medic ---este singurul in masura sa identifice cauza/cauzele starii tale.O cauza probabila a oboselii poate sa fie alimentatia insuficieta si necorespunzatoare, vis a vis de varsta pe care o ai.
Niste teste de sange pentru a determina valorile de minerale si vitamine din organism pot ajuta.

| LadyLilith a răspuns:

Aceasi situatie si aici. Am fost la medic si mi-a dat niste vitamine si mi-a zis sa mananc sanatos, sa consum multa apa, sa reduc din tigara, sa fac sport si sa ma relaxez sa nu ma stresez pentru orice. Poate fi si din cauza stresului. Du-te si tu la medic, sa nu iei nimic de capul tau. O sa-ti faca analize si tratament si o sa-ti revii.

Răspuns utilizator avertizat
| McAngel explică:

Lucrez din data de 17 septembrie 2014.

Răspuns utilizator avertizat
| McAngel explică (pentru VeraTPU):

Nu, inainte nu era asa.

Răspuns utilizator avertizat
| McAngel explică (pentru VeraTPU):

Da, imi place meseria pe care am ales-o. Orice ajutor este bine primit. Multumesc!

Răspuns utilizator avertizat
| McAngel explică (pentru VeraTPU):