| Andreiusss a întrebat:

Ma durea gatul si simteam ca am ca o bila langa trahee.Am impins acea "bila" si s-a auzit ca si niste oase pocnind.Sunt destul de speriat deoarece nu am idee ce s-a intamplat.Astept raspunsuri cat mai rapid!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Speranta12 a răspuns:

Ti-a cazut marul lui Adam.

| Evolution a răspuns:

Nu am auzit de asa ceva pana acum laughing cred ca esti putin paranoic. Nu sunt eu medic dar am facut ceva biologie la viata mea si te asigur ca daca aveai o "bila" sau orice altceva pe trahee nu cred ca mai puteai vorbi sau respira in momentul asta.
Sfatul meu este sa te duci la medicul de familie si sa ii explici situatia, probabil iti va lua o "piatra de pe inima" si o sa iti explice ce a fost si nu ai motive sa te ingrijorezi si sa nu mai fi asa speriat.
Poate totusi ai o problema de sanatate si trebuie totusi sa ceri parerea unui medic, dar te asigur ca nu ai vreun obiect strain pe trahee, altfel nu ajungeai sa mai scrii pe TPU laughing
Succes!

| Andreiusss explică (pentru Evolution):

Da cred ca am exagerat si eu putin. laughing) Doar ca eram foarte speriat in acel moment. Zici ca mi s-a miscat un os de la laringe si a trebuit sa il pun inapoi laughing) In momentu fata am dureri la gat, prespun ca nu o sa mor laughing)

| Evolution a răspuns (pentru Andreiusss):

Tocmai ce spuneam, sfatul meu este sa te pui in pat, cu o punga de floricele si sa te uiti la un film de comedie / actiune pe net happy si sa lasi prostiile de genu'.

| Andreiusss explică (pentru Evolution):