| Stefancalin1997 a întrebat:

Salutare, voi cum ați reușit să slăbiți?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
21 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Baga miscare 2h pe zi si mananci alimente fara grasimi

| Ofiintă a răspuns:

Clasicul dietă+sport. (-20 kg).

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu am reușit

| RAY a răspuns:

Dietele sunt bune pe termen scurt = adica slabesti o perioada,ajungi la kg dorite =in acest timp nu ai habar de metabolism, de alimentatie sanatoasa,de cum functioneaza metabolismul,organismul, de ce ai nevoie, practic urmezi o lista de alimente, in momentul cand ajungi la greutatea dorita ce se intampla? revi la vechiul stil de viata deci ingrasarea va fi rapida =rata metabolica scade, pofta de mancare creste, slabirea si mai ales mentinerea necesita multa informare, ambitie, vointa, schimbarea stilului de viata, majoritatea celor care slabesc se ingrasa la loc
cum am slabit eu
1, mam documentat mult timp despre alimentatia sanatoasa si nesanatoasa si ma documentez si in continuare, am descoperit ca dulciurile,sucurile,fast food,pizza, prod de patiserie,mezelurile,carnea rosie nu sunt sanatoase asa ca am inlocuit acele alimente cu fructe,legume, carne de pui, peste, cereale cu lapte, avocado
2, sport zilnic minim o ora de mers pe jos
3, restrictia portilor de mancare
4, calcularea calorilor
5, cantaritul zilnic dimineata
6, somnul =conteaza mult, creste pofta de dulce, scade auto controlul lipsa lui
apa 2 litri la zi

| Sn4k3 a răspuns:

Deficit caloric + sport.

| CookieDog a răspuns:

Am mancat mai putin, nimic special.

Răspuns utilizator avertizat
| Panamax a răspuns:

Mancare mai putina, nimic dupa apusul soarelui, o zi pe saptamana doar apa plata.

| DaniNovember a răspuns:

Miscare si nu mai mancanci toate grasimile/prajelile ce le prinzi la mana. Nu mai tot sta atata pe langa frigider pentru ca te atrage. Mergi mai mult pe jos si fara mijloace de transport in comun. Fa pe jos vreo 2-3 km zilnic dus si 2-3 intors si vezi cum dai jos. Eu asa faceam cand mergeam la gara sa fac naveta cu trenul. Seara sa nu mai mananci decat sa bei apa.
In principal miscare cat de multa si frecatul mentei cat mai putin.

| TheOracle a răspuns:

Antrenament cu greutati, stau la tara si asta ma face o persoana relativ activa fie ca vreau, fie ca nu. Am un deficit caloric in dieta, iar la capitolul dieta imi ofer o recompensa la sfarsitul saptamanii sau la doua saptamani, ca un cheat-meal, ce consta intr-un desert sau un anumit fel de mancare preferat, dar mai nociv pentru sanatate si silueta (ex.: o portie mare de spaghete in sos de branza, clatite americane cu fineti, inghetata). Sunt mancacios de felul meu.
Si sunt multe trucuri ce te ajuta sa slabesti printre care:
- sa bei doi litri de lichide, apa, evident, pentru ca altfel nu-ti tine de sete
- am apelat la o cafea dimineata si poate mai bag una dupa pranz pentru ca este amara, iar alimentele amare inhiba pofta de mancare si de dulce, plus ca ofera un boost de "energie" ce compenseaza cu putin deficitul caloric
- dorm bine, dar incerc sa ma trezesc pe la ore rezolnabile 7-8 dimineata si sa ma bag in pat devreme. Simt ca daca ma trezesc de dimineata sunt si mai activ in timpul zilei decat daca m-as trezi pe la 11-12.
Acestea sunt cateva din multe trucuri pe care le poti aplica fara problema (ma refer la cele trei cu liniuta, cheat-meal-ul nu este recomandat, dar pentru mine functioneaza, ma motiveaza).

| Georgiana2018 a răspuns:

Bună dimineața!
Ca să slăbești trebuie sa faci minim 30-45 min. de sport pe zi.(da-te cu bicicleta, aleargă prin parc sau vizionează exerciții cardio de pe YouTube)
Alimentația trebuie sa fie și ea echilibrata, astfel de evitat consumul sucurilor acidulate, chipsurilor, fast-food-ului, prajelilor, faimoaselor, dulciurilor.
Mănâncă la ore fixe și bea minim 2, 5 l de apa. Nu manca după ora 19:00.

Succes!

| TheOracle a răspuns (pentru Georgiana2018):

Slabesc daca doar vizionez exercitii cardio de pe YouTube, eu n-as prea vrea sa fac miscare laughing.

| Georgiana2018 a răspuns (pentru TheOracle):

Mișcarea e foarte importanta dacă vrei sa slăbești happy

| Cosmin86 a răspuns (pentru Georgiana2018):

De ce doar cardio, exercitii cu greutati pentru masa musculara sunt cele mai eficiente pentru slabire si accelerarea metabolismului!

| TheOracle a răspuns (pentru Cosmin86):

Pe bune? Cum asa?
Stiu ca masa musculara arde mai multe calorii decat o face grasimea corporala, dar nu vad cum ar putea exercitiile anaerobe sa fie mai eficiente decat cele aerobe cand vine vorba de slabit.

| Georgiana2018 a răspuns (pentru Cosmin86):

Ok,eu am vrut sa zic ca sportul este foarte important dacă vrea sa slăbească.De aici, treaba lui ce sport face...

| Cosmin86 a răspuns (pentru TheOracle):

Documenteaza-te de pe net.
Iti dau un exemplu din ce stiu eu: cand faci cardio accelerezi metabolismul DOAR in timpul antrenamentului (sa zicem 1 ora). Cand faci un antrenament pentru masa musculara, accelerezi metabolismul pana la 48 de ore, adica 2 zile dupa stai degeaba si corpul arde mai multe calorii.

48 de ore VS 1 ora, parca sunt mai bine 48 de ore big grin

p.s.: daca nu gasesti pe net sa-mi spui si imi fac timp sa caut sursele.

| TheOracle a răspuns (pentru Cosmin86):

Stiu treaba asta. Este efectul afterburn, nu? Parca asa se numea. Dar cate calorii sa arzi si cu acel efect, ca despre asta este vorba?

Răspuns utilizator avertizat
| Feyenooord666666 a răspuns:

Renunta o vreme la paine.

| Jokers666 a răspuns:

Pai eu am reusit sa slabesc cu ajutorul sportului si mai putina pita si am ajuns slab uite asa