| Cristina13579 a întrebat:

Si-a facut cineva analize de sange? Cum a fost? Cum vi s-a facut analiza?
Va rog sa imi raspundeti cat de detaliat se poate.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Te aseaza pe un scaun, te pun sa iti pui bratele pe manerele lui cu palma in sus, apoi te leaga deasupra cotului si ti se spune sa strangi pumnul. E recomandat sa te duci intr-un loc in care persoanele au experienta, pentru ca sunt din cei incepatori care ba cauta vena nu stiu cat, ba te inteapa de mai multe ori, ba iti sparg vena etc si nu e deloc placut. Apoi se ia o siringa si mai multe fiole (in fuctie de cat sange trebuie pentru toate analizele), te freaca cu putina vata cu spirt si te inteapa, nu doare aproape deloc. Adica doare putin. Si cand te tai la deget te doare, dar treci peste. Ai putea sa incerci sa stai de vorba cu cineva sau sa intorci capul ca sa nu vezi cand te inteapa. Apoi astepti sa termine si o sa-ti puna niste vata sau un pansament si o sa-ti zica sa tii apasat. Apasa tare sa nu intre aerul. Gata, ai scapat! Curaj!

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Iti baga un ac in vena, curge niste sange intro eprubeta sterila si aia e

| Florentina9210 a răspuns:

Da, am facut anul trecut. A fost ok, e normal sa iti faci analize macar o data pe an. Pentru depistarea anumitor boli etc. Nu doare cine stie ce. Te aseaza pe scaun si te gandesti cu cine sa il mai inseli pe iubi, si nici nu simti cand iti ia sange.

| LifeIsBeautiful12 a răspuns: