| oana323 a întrebat:

Sunt dependenta de picaturi de nas pe baza de clorhidrat de xilometazolina cam de 7 ani. Cum pot sa scap?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
.Mr.Mike.
| .Mr.Mike. a răspuns:

Eu zic sa ceri sfatul unui medic sau farmacistului... tu esti dependenta de 7 ani si nu ai facut nimic in aceasta privintaa?
Eu zic sa te duci cat mai repede la doctor.Medicamentele sunt benefice(la nevoie)dar luate aiurea pot dauna organismului.
Sincer eu nu sunt adeptul luarii medicamentelor de la primul semn de raceala/gripa...etc...Sper sa se rezolve problema ta.Multa sanatate!

9 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Cu multa vointa si cu vreo 10 nopti de nesomn. renunti pur si simplu la ele si ti se infunda nasul, dar suporti, iar in maxim 10 zile se amelioreaza suficient incat sa nu mai simti nevoia de picaturi. Le poti inlocui cu ser fiziologic sau apa fiarta si racita in care ai pus sare (cam o lingurita la o cana).

blonda_suprema
| blonda_suprema a răspuns:

La ORL iti spune cu ce sa inlocuiesti aceste picaturi. In general ei spun ca Vitamina A uleioasa .Dar...mai bine ceri sfatul unui ORL-ist.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incearca sa diluezi progresiv preparatul cu ser fiziologic, si sa il folosesti doar inainte de culcare

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dupa ce te asiguri bineinteles ca nu ai o rinita alergica, sinuzita etc...deci trebuie sa treci si pe la medic

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

DA...si marijuna ucide laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa dus.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: