anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt începător în mers pe bicicletă, în urmă cu o lună și jumătate tocmai ce mi-am cumpărat prima bicicletă ( MTB). Cu această ocazie am învățat să merg și pe bicicletă. Poate fac exces în mers pe bicicletă, iar într-o lună și jumătate am mers pe bicicletă aproape 1500 km. Cei mai mulți km făcuți într-o singură repriza a fost 100 km, 60 km și încă una de 77 km acumulată în două reprize în aceeași zi. Nu am mers numai prin oraș, am ieșit chiar și din județ. Am mers numai pe drum asfaltat, nu am făcut enduro și nici downhill.

Problema cu genunchii mei deoarece mereu mă dor genunchii în momentul în care mă ridic de pe scaun de ex. Să fie din cauza mersului pe bicicletă în exces, poate nu țin șaua destul de sus? De menționat că nu am poziționat șaua cât să îmi stea piciorul drept atunci când pedalez, dar nu este nici lăsat de tot. Am poziționat șaua astfel încât sa îmi fie mai ușor când peladez, în plus atunci când opresc o fac mult mai ușor.

În schimb ma îngrijorează durerea de genunchi. Este normal sau care ar fi problema? De mers pe bicicleta nu pot sa renunț, să nu îmi spuneți sa fac asta pentru ca nu o voi face.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Alexxaaa567 a răspuns:

Păi probabil ai facut ceva febră musculara, 1500 km dintr-o dată este o distanță chiar foarte mare, nu cred ca e nimic grav dar pentru siguranța vorbește cu mama ta si du-te la un medic

| anonim_4396 explică (pentru Alexxaaa567):

laughing am 28 ani. Merci de sfat, oricum. Cam târziu m-am învățat sa merg pe bicicleta, dar niciodată nu e prea târziu.

1 răspuns: