anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

URGENT! Am nevoie urgentă de ajutor! Am oxiuri de 1 luna de zile, am incercat tratamente însă nu scap..acum încă Sunt in cautare de medicamente. Cel mai rau e ca de aproximativ 1 săptămâna jumate am o scurgere galbenă si am citit peste tot ca inseamna infecție cu trichomonas, care e boala cu transmitere sexuală. Însă eu nu am avut contacte sexuale multe si cele care au fost au fost protejate. Am citit de altfel si ca scurgerile pot fi cauzate de parazitii pe care ii am si care migrează in vagin.

Ajutor. Bunica si mama au fosta un medic care cică le-a pus la un aparat sa puna mana pe el si le-a scanat toate bolile fără a le sti dinainte. Lui mama i-a zis ca are candida, lu bunica ca nu are fiere, ca are lipsa de calciu si ca e foarte stresata. Mama si bunica nu stiu de scurgere..stiu doar de oxiuri si au zis ca cică vor sa ma duca si pe mine la aparatul ala, mi-e foarte frică pentru ca daca am tricomonas vor afla si fiind boala cu transmitere sexuală își vor da seama ca am facut sex...va rog dati-mi un sfat. De aseară imi dau cu crema (macmiror) recomandată de farmacista

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Pana la urma, intrebarea ta este despre oxiuri sau iti este teama ca afla ai tai ca ai facut sex?

| Saraonescuuu1010 a răspuns (pentru darrio2007):

Exact, mi-e ca daca am tricomonas sau cum naiba se numeste or sa zică ai mei ca n as fi avut de unde sa contactez deci clar am facut-o...ma gândeam de la ce altceva ar mai putea fii scurgerea mea sau.o rezolvare Pt toate problemele?