anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

! URGENT!

Buna dimineata! Cred ca am apendicita ( de fapt, sigur am, deoarece am niste dureri groaznice atat de burta cat si de picior si mana ). As vrea sa stiu mai multe. Cum se desfasoara operatia? Cum se face anestezia? Te dezbraca? Cat te costa(sunt eleva)?



Cat stai in spital (nu de alta, dar am saptamanile pline de olimpiade)? Ce poti manca?







Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| TreiSurori a răspuns:

1. ce treaba are mana cu apendicita? poate fii o hernie, durere de ovare sau altceva.

Prima oara mergi la un control sa vezi ce ai.
Raspunsul la restul intrebarilor tale: Interventia chirurgicala efectuata cu scopul indepartarii apendicelui poate fi efectuata intr-unul din cele doua metode existente la ora actuala: prin laparoscopie sau prin metoda traditionala. Expertii nu au ajuns la o concluzie in ceea ce priveste care din cele doua metode este cea mai buna; acest lucru depinde de la persoana la persoana.
Interventia laparoscopica consta in 3 sau 4 taieturi mici sau incizii, pe cand apendicectomia traditionala consta intr-o singura incizie, mai mare.
Majoritatea persoanelor se simt mai bine imediat dupa operatie; unii pot chiar sa mearga acasa in aceeasi zi.
In situatia in care apendicele s-a rupt si infectia s-a raspandit in interiorul abdomenului, poate fi nevoie de o perioada mai lunga de internare in spital. Tratamentul va consta in administrarea pe cale intravenoasa de lichide si de antibiotice.
De asemenea, poate fi necesara prelungirea internarii in cazul in care persoana respectiva are probleme de sanatate care se inrautatesc dupa interventia chirurgicala.