anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

! URGENT!

Buna dimineata! Cred ca am apendicita ( de fapt, sigur am, deoarece am niste dureri groaznice atat de burta cat si de picior si mana ). As vrea sa stiu mai multe. Cum se desfasoara operatia? Cum se face anestezia? Te dezbraca? Cat te costa(sunt eleva)?



Cat stai in spital (nu de alta, dar am saptamanile pline de olimpiade)? Ce poti manca?







Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| TreiSurori a răspuns:

1. ce treaba are mana cu apendicita? poate fii o hernie, durere de ovare sau altceva.

Prima oara mergi la un control sa vezi ce ai.
Raspunsul la restul intrebarilor tale: Interventia chirurgicala efectuata cu scopul indepartarii apendicelui poate fi efectuata intr-unul din cele doua metode existente la ora actuala: prin laparoscopie sau prin metoda traditionala. Expertii nu au ajuns la o concluzie in ceea ce priveste care din cele doua metode este cea mai buna; acest lucru depinde de la persoana la persoana.
Interventia laparoscopica consta in 3 sau 4 taieturi mici sau incizii, pe cand apendicectomia traditionala consta intr-o singura incizie, mai mare.
Majoritatea persoanelor se simt mai bine imediat dupa operatie; unii pot chiar sa mearga acasa in aceeasi zi.
In situatia in care apendicele s-a rupt si infectia s-a raspandit in interiorul abdomenului, poate fi nevoie de o perioada mai lunga de internare in spital. Tratamentul va consta in administrarea pe cale intravenoasa de lichide si de antibiotice.
De asemenea, poate fi necesara prelungirea internarii in cazul in care persoana respectiva are probleme de sanatate care se inrautatesc dupa interventia chirurgicala.

10 răspunsuri:
| Exilee a răspuns:

Simptomele apendicitei sunt greturile, temperatura, dureri in partea DREAPTA A ABDOMENULUI. NU stiu exact ce este in legatura cu mana, dar semnaleaza aceste lucruri parintelui tau.

De stat in spital, in jur de 2 saptamani.
Operatia decurge intr-un mod relativ simplu. Doctorul te anesteziaza si scoate apendicele vermiform ( este o prelungire a cecum-ului care daca se inflameaza trebuie neaparat scos afara din roganism).

| zurick a răspuns (pentru Exilee):

MULTUMESC :-D
Mi-ai adus un zambet mai mare decat poti sa crezi.Cand am vazut comentariul tau la raspunsul meu am ras, am zambit si nu crede ca zambesc tot timpul.Mda e gandire de copila de 14 ani, dar gandeste-te ca tu ai picioare si ca nu ii o greutate sa le misti, sa alergi, sa cazi si sa te ridici.Ei bine imagineazati ca ai picioare ca la un momendat te plimbi pe strada ca te opresti nu mai poti continua.Nu mai poti misca durerea este prea mare si totusi incerci sa mergi ca un betivan si deodata vezi ambulanta.Si tu stii ca la un momendat nu mai poti infrunta durerea, ca vei cadea din picioare, ca nu te vei mai putea ridica.Si stai ca daca numai picioarele da gandeste-te ca tu ai un corp si ca nu-l poti misca.Si asta se intampla zilnic si poate vei paraliza la un momendat cine stie.Aaa si tu de un an si ascunzi asta da la un momendat tie frica ca vei fi gasit cazut pe strada.
MULTUMESC happy :-D m-ai facut sa zambesc mai tare decat am facut-o poate vreodata.Multumesc.

| zurick a răspuns (pentru Exilee):

M-am uitat pe raspunsurile tale si in loc sa comentez acolo am facut-o aici.Da nu-i problema.MERSI

| Exilee a răspuns (pentru zurick):

Te simti bine?

| zurick a răspuns (pentru Exilee):

Acum da peste cinci minute nu stiu...
Oricum mersi, nu stiu cat va tine surasul asta da... camdeodata o pot infrunta.

| Exilee a răspuns (pentru zurick):

AI apendicita? Vezi ca nu este indicat sa tii in tine durerea, si in caz de inflamare, trebuie neaparat extirpat.

| zurick a răspuns (pentru Exilee):

Am vorbit prea repede...Da-mi o idee cum sa ajung in pat fara sa cad?

| zurick a răspuns (pentru Exilee):

Nu-i apendicita. Oricum nu stiu cat timp mai dureaza pana n-o sa mai pot ascunde asta...

| zurick a răspuns (pentru Exilee):

Te rog zi-mi cum sa ajung in pat fara sa cad. Daca ajung in pat macar n-o sa cad vad eu...da maine nu stiu.

| Cristinutsa_Railean_1996 a răspuns:

Salut! Incearca sa stringi picioarele la burta daca te inteapa din ce in ce mai tare cheama ambulanta. Nu te teme totul o sa fie bine! Operatia ar sa te coste in jur de 500 de lei si medicamentele. Nu spoate sa maninci grasimi, rasarita, portocale, lamie... Funda!