| MisterKat a întrebat:

Voi va veti vaccina impotriva gripei porcine? La liceu la mine, a venit o asistenta medicala si ne-a propus aceasta idee. Eu nu sunt de accord cu vaccinarea. Mi se pare destul de periculos acest vaccin si de aceea nu il voi face...

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| psiholoaga a răspuns:

Din fericire, nu mai sunt eleva, ca maica-mea, ipohondra cum e, sigur m-ar fi presat sa il fac. Nu am sa ma vaccinez, mi se pare o gluma proasta toata galagia asta cu gripa porcina, un mijloc excelent de a creste panica si a stoarce bani de la oameni. Oamenii anxiosi sunt mult mai usor de controlat, iar media este un mijloc super de manipulare. In principiu, nu prea folosesc medicamente, cu atat mai mult nu as face-o cu acest vaccin ale carui rezultate nu le vad eu cu ochii mei (pe altii) dupa un timp.

21 răspunsuri:
Abh
| Abh a răspuns:

Daca ati cunoaste 3 persoane care sunt in reanimare si sunt pe aparatul de respiratie artificiala (asa cum cunosc eu), vagarantez ca ati fugi sa va vaccinati.eu m-am vaccinat si n-am murit. ma simt chiar foarte bine. nu am avut nici o reactie adversa. nu inteleg ce e cu atitudinea asta de isterie vis-a vis de acest vaccin. eu, cel putin voi dormi linistita noaptea. de voi insa nu sunt asa de sigura!

Stefan
| Stefan a răspuns:

Eu sunt de acord cu vaccinarea, mai ales daca este gratuita si consider ca nu este periculos acest vaccin. Oare statul in situatia in care este tara noastra, cum credeti ca ar putea sa cheltuiasca niste bani, destui de multi daca nu ar fi ceva eficient.

Stefan
| Stefan a răspuns: