Cei mai activi useri din categoria Sfaturi casnice pe 14 Noiembrie 2025 sunt:
Buna ziua TPU. Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna capsulele de cafea BeanZ se potrivesc si la aparatele Tchibo Cafissimo? Mii de multumiri pentru raspuns!
Am un tricou alb murdar de fond de ten si cateva pete negre (ceva de aragaz). L- am băgat de 2 ori la masina de spălat și tot nu s- a luat. Ma gândeam sa il spăl manual cu clor. Ce credeti, imi poate...? (mai mult)
Stiti in cat timp se strica niste eclere daca le tin in caldura?
Cunosc un baiat care este puternic si are 80 kg desi mananca doar cereale cu lapte, ciorba si felul 2 si seara sandwich- uri vreo 3 sau 2 paine integrala. Se poate trai cu 1000 sau chiar mai putine cate...? (mai mult)
Are cineva vreo friteuza cu aer cald in care gătești sănătos fara pic de ulei? De care aveți? Merita?
Sunt incepator la gatit si facut mancare, as vrea sa stiu cum se fac cremvustii, ma refer la cate grade le pun si cum imi dai seama daca is facuti, cred cand sunt multe bule, abarnam, vreau...? (mai mult)
Hello, Cum pot scoate o pata de pasta de dinti albastra de pe adidasi de plasa? Am incercat cu clor, vanish... dar fara rezultat ????
Orez prefiert... trebuie fiert? am auzit de orez prefiert, mai scump decat ala "normal", care cica, ca nu ar trebui fiert ci doar inmuiat, imi iau si eu o punga sa vad ce e aia si surpriza, acasa...? (mai mult)
Unde pot gasi un lamai in Zaragoza, va rog sa imi dati nume de magazin, florarie!
Trebuie sa-mi vopsesc dormitorul si nu stiu ce culoare sa aleg. Camera este mica si imi trebuie o culoare mai deschisa deoarece nu prea patrunde lumina naturala. !
Bună, am nevoie de ajutor... Caut o spălătorie în constanța unde îmi pot duce imensul urs de pluș...are idee cineva dacă voi găsi o spălătorie/curățătorie unde îmi pot duce ursul de pluș...? (mai mult)
Îmi poate spune cineva dacă o friteuză cu aer cald consumă multă energie electrică?