| proserpina22 a întrebat:

Bună, TPU! Cum pot da bine la angajatori ca să mă angajez pe vară când eu sunt studentă? Mulți nu mă bagă în seamă când aud că vreau să mă angajez doar pe vară și nici nu am experiență tot din cauza asta. Aveți ceva vrăjeli, sfaturi? Mulțumesc.

10 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Vezi ca serele de flori si gradinile de fructe si legume primesc fara experinta. Se castiga bine acolo!

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună! In ce sens vrei sa dai bine la angajatori, la ce te referi? Lasa ti Cv-uri la mec donald s sau Kfc ca ei angajeaza studenti studente, si nu trebuie sa ai vrajeli sau fițe, la interviu trebuie sa fi naturala nu sa îi impresionezi in sensul rau adica, sa fi imbracata decent la interviu nu vulgar nu te imbraci ca atunci cand mergi in club, nu mesteci gumă de față cu angajatorul, si cel mai important sa fi curata atit tu cit si hainele pe care le porti, curate calcate, ce varsta ai?

| RoCkKiD a răspuns:

Si cam ce angajatori cauti?

| proserpina22 explică (pentru RoCkKiD):

Orice, doar la construcții nu mă bag.

| RoCkKiD a răspuns (pentru proserpina22):

Ai un Mc, KFC in oras? aia o sa te angajeze cel mai repede.

Dupa, ar mai fi la magazine, in general Profi, Kaufland, Auchan angajeaza pe oricine aproape pe loc.

| Brizbriz a răspuns:

Ospatarita la mare ai incercat?
sau ceva de genul asta, angajata prin hotel (camerista, receptionera, etc.)
am impresia ca, chiar duc lipsa si sunt salarii foarte bune, plus bacsisuri

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mai bine mori de foame si dormi in tomberoane decat sa te dai bine la un angajator pentru un salariu cu care poti manca doar. Parerea mea. Nu trebuie sa zici ca e pe vara, dar in Bucuresti e mai greu de gasit. In constanta merge acum, dar e greu de rabdat.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vezi că la restaurante angajează sezonieri. Încearcă acolo.

| timidu89 a răspuns: