|

Cate fructe pot manca pe zi la dieta? Eu mananc la 2-3 ore de pranz 160 g de mar rosu si la 3 ore de la pranz 2 piersici sau o caisa sau o portocala sau 100 g capsuni.

13 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Lasa abdomanele ca pot afecta coloana si baga ridicari la bara, ajuta enom de mult o sa ai niste brate multe si spate, nu uita de flotari, esti barbat

12 răspunsuri:
| a răspuns:

Fructele sunt sanatoase dar din pacate au mult zahar (alt tip de zahar, fructoza) si cam ingrasa. Daca esti la dieta se recomanda sa mananci dimineata in special si maxim 3 feluri de fructe pe zi.
Depinde si ce alta mancare mananci, daca te incadrezi in nr de calorii necesare pentru a slabi e ok.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bondarel99):

Nu cred ca 2 piersici si 2 mere/zi te pot ingrasa mai inteleg banana struguri avocado mango plus ca am 15 ani organismul are nevoie de vitamine minerale etc. Abia DACA mananc 1000 de calorii pe zi cu fructe cu tot.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Apoi te ingrasi, ce tampenie pe bune

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

Ce tampenie ca nu inteleg fi mai explicit.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bogdannn2004):

Omule dieta ta tampita duce rata metabolica in jos,la varsta ta cardio+ culturism sunt esentiale si o alimentatie sanatoasa bogata in proteine, fructe, legume, proteinele nu inseamna carne si proteine vegeatale, cate kg ai? inaltime?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

1.82 si 74 kg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bogdannn2004):

Baga culturism, ai o greutate normala

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

La 15 ani culturism?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bogdannn2004):

Atunci mai asteapta 3 ani Bogdan, dar sa faci flotari, la bara, genoflexiuni nu poti?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

Ba da abdomens fac zilnic 40 si 80 genoflexiuni

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bogdannn2004):

Nu mai fa zilnic, muschii se dezvolta in zilele de pauza.

Cel mai bine pentru tine ar fi asa:

- zi de flotari (faci cel putin 4-5 tipuri) cu greutate aditionala
- zi de picioare : genuflexiuni, fandari, ridicat pe varfuri pentru gambe, etc., cel putin 5 exercitii
- zi de tras: tractiuni, cel putin 4 tipuri de tractiuni

Apoi 2 zile pauza si reiei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Este vremea căpșunelor. Sunt bogate în antioxidanți, sunt recomandate a se face o cură din ele, și nu îngrașă. Consumă-le ca atare, fără frișcă sau alte prostii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează