| LadyKanae a întrebat:

Sunt domiciliata in Bistrita, dar peste 2 saptamani ma duc la Cluj pentru ca sunt studenta acolo. Nelamurirea mea este urmatoarea: pot comanda produse de pe site-uri internationale care sa vina la vama din Cluj? Trebuie sa coincida adresa de pe colet cu cea din buletin? In conditiile in care eu cand ma prezint la oficiul postal cu buletinul o sa se vada clar ca adresa domiciliului e cea din Bistrita, cea din Cluj fiind adresa caminului in care stau. Nu as vrea sa fiu pusa in situatia in care sa nu mi se dea coletul doar pentru ca nu sunt domiciliata in Cluj.

Răspuns Câştigător
| alina2k18 a răspuns:

E ok, nu-ti face probleme, cat timp coincide numele nu fac figuri mai ales ca tu stai la camin.

4 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

Daca esti studenta in Cluj si stai la camin, ar trebui sa ai viza de flotant, adica indicarea pe spatele cartii de identitate propriu-zise a adresei de domiciliu temporar (eu asa stiu).
Avand acea viza de flotant, poti comanda produse din afara care sa vina la vama din Cluj (la adresa Destinatarului, pe comanda vei scrie adresa din Cluj, nu pe cea din Bistrita).
Administratorul caminului trebuie sa-ti inmaneze orice instiintare venita de la oficiul postal pe numele tau.

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns (pentru dannyel86):

Nu trebuie sa aiba viza de flotant. Si-o face ea numai daca vrea, dar nu-i ofera niciun drept special, deci e cam inutila.

@LadyKanae
Tot in Cluj sunt si eu student si am primit doua colete din afara. Cand dai comanda de lucrurile alea, pui o adresa de livrare care poate fi oriunde alegi.

| dannyel86 a răspuns (pentru NietzscheFrumosSiDesteptSunt):

Nu stiu cum e legea acum, dar cand am fost eu student am fost obligat sa am viza de flotant. Am si primit amenda de la politie (control in camin) din cauza asta. sad

| LadyKanae explică (pentru dannyel86):

Am intarziat aproximativ 2 luni si imi pare rau.