anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea sa fac un abonament la Telekom sa imi iau un Samsung A70 dar nu inteleg cat trebuie sa platesc. Trebuie sa dau pe luna 16 euro. asta stiu, dar am vazut ca are si pret pe site de 1000 si ceva de lei, pe aia trebuie sa ii platesc cand iau telefonul si apoi mai dau si 16 euro pe luna. sau cum vine? Sunt si abonat la televiziune si internet de cateva luni. Ms anticipat.

7 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Trebuie obligatoriu sa dai un avans de 1.029, 01 lei.
In afara de acestia va trebui sa platesti lunar -timp de 24 de luni (pentru ca atat este minimul abonamentului)- 16 euro.
Aici nu mai stiu daca in acesti 16 euro/luna intra si rata la mobil si abonamentul. Trebuie deci sa-i suni la 1234 direct de pe cartela Telekom.

| Catrice a răspuns:

E atât de greu sa dai un telefon și sa întrebi...

| wowmentol2 a răspuns:

Fa-ti o rata la el dai 1 milion pe doi ani si ti-l da pe loc fara avans fara nimic

| Phantelul a răspuns:

Salut, iti recomand sa iti cumperi telefonul la pretul lui actual fara abonamente sau alte prostii, e cel mai bine asa poate prinzi si o reducere in perioada asta. Cu abonamentul platesti mai mult in timp, dai 16 euro pe luna pe o perioada de 48 de luni presupun nu platesti aia 1000 si ceva de lei ca atat e telefonul.

| Alex57855435786 a răspuns:

Oameni buni. v am cerut ajutorul. un raspuns corect si logic vreau. nu sa imi raspunda toti copiii frustrati de viata lor trista

| sevenofnine a răspuns:

La ce fata ai, cred ca se sperie ecranul telefonului de tine, si se sparge in bucati laughing)))

| VirusBlack a răspuns:

Fa-ti abonament la Institutul Prostiei. Auzi la el vrea abonament, iti trag eu un abonament peste ochi de nu mai poti