|

Am instalata aplicația Skype pe telefon si nu pot sa mă autentific, l am dezinstalat aplicația Skype și la fel nu pot sa accesez contul. Mentionez ca am și repornit telefon. Când intru pe skype.com pot sa mă autentific dar pe aplicație pe telefon nu merge. Ce trebuie sa fac? Mulțumesc anticipat

5 Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna Claudiu,

Mai incearca inca o data sa reinstalezi aplicatia Skype - asigura-te ca este ultima varianta a aplicatiei. Daca acest lucru nu functioneaza incearca sa raportezi eroare la Skype - https://support.skype.com/en/faq/FA34533/unable-to-connect-to-skype?q=report+bug

Ora De Net
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Ai grija cum scrii

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Instaleaza aplicatia corecta, pe magazin play sunt 3 chiar, e cea de business cu care nu te vei putea loga, inca un skype care da foarte multe errori, singurul ok e Skype- Im and video calls sau ceva de genul asta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Am patit si eu! Si am dat la :AM UITAT PAROLA: chiar daca o stiam si dupa ce mi-am schimbat parola cu numarul de telefon a mer!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai grijă cum bagi e-mailul şi parola, pot să intervină greseli de scriere pe telefon si eu am păţit, doar din a 3-a incercare a parolei am reuşit, succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează