|

Am o problema. Am internet de la rds de 5 ani si azi nu mai merge sa ma conectez cu username-ul si parola.

Cand dau troubleshoot imi zice ca "local area connection" doesn't have a valid ip configuration.

Poza: https://s27.postimg.org/izf3e4t8j/1481530642544_94540216 8.jpg

8 Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna Alex,

Te sfatuim sa ii contactezi in mod direct pe cei de la RCS-RDS - http://www.rcs-rds.ro/asistenta/contact

Ora De Net
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Presupun ca, numele si parola de acces le ai introdus corect (literele mari si mici respectate).

Daca ai router, atunci scoate-l din priza si dupa 10 secunde conecteaza-l inapoi. Peste un minut poti incerca din nou internetul.

Daca nu ai router sau paragraful anterior nu a dat rezultat, atunci verifica conectarea cablului. Scoti mufa de internet si bag-o din nou, ca lumea. Trebuie sa se aprinda un beculet la mufa, iar daca se comunica pe fir, atunci si palpaie.

Daca nici astfel nu reusesti, atunci du-te la Network Connections, cauta iconita retelei tale (RDS sau Local Area connection), dai clickdreapta pe ea, alegi Repair. Astepti pana ce se repara conexiunea logica.

Daca nici una nu a ajutat, atunci suni la RDS sa trimita o echipa de depanatori.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Resetează-ți router-ul.
Dacă tot nu merge, e posibil să se fi aiurit ceva prin setările de internet la calculator. Verifică la placa de rețea să fie activată conectarea prin DHCP (să i se aloce dinamic o adresă IP).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna la RDS.

Cand te conectezi cu user si parola primesti cumva eroarea 651?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru WHeisenberg):

Da

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru NicaAlex1983):

E problema de la RDS, trebuie sa suni la ei sa iti reseteze conexiunea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Username-ul si parola sunt gresite. Suna la RDS si cere-le username-ul si parola. De preferat sa sune titularul de abonament.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu stii Engleza? Pune-ti Windows-ul in limba romana.

1. Reseteaza adapter-ul "Local Area Connection"
2. Uita-te, vezi daca ai router si fir tras [adica 2 fire] trebuie si Router-ul sa fie conectat la curent.
3. Verifica daca ai instalat driver-ul bun pentru Local Area Connection.

Iar, daca este ACUM intampinata problema [fara nicio reinstalare de Windows] userul si parola este gresit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează