|

Buna!

Azi am fost victima unei fraude si vreau banii restituiti. Problema e ca nu stiu cum sa procedez.

Am vrut sa achizitionez o cheie pentru Steam a jocului Gravel, cel mai bun pret fiind pe MMOGA.

Am achizitionat cheia, am platit cu cardul, am asteptat cheia si ma lovesc de urmatorul email din partea lor spunand, citez:

"unfortunately, your order is currently being stuck in our payment check.
Due to many fraud cases we need to verify you as the rightful owner of the used payment account before completing your order."

In primul rand, pentru ca tranzactia sa fie completa era necesara o confirmare, ceea ce presupunea sa primesc un cod pe telefon din partea bancii si sa il introduc pe site pentru ca banii sa ii transfer, deci prostii de genul nu isi au sensul. Ceea ce a urmat in email e socant

"In order to do so, we need the following documents:
(1) a picture of the payment account owner's valid ID/passport
(2) a picture of the payment account owner, holding the ID/passport next to their face.

Please send them to verification@mmoga.com."

Tipii astia vor date personale, pe care cine stie cum le pot folosi. Am citit review-uri pe site-ul https://www.trustpilot.com si se pare ca nu sunt singurul caruia i s-a cerut asta in schimbul unei chei sau a altui produs.

Din ce am citit, cei ce au platit cu PaySafe au reusit sa isi recupereze banii prin faptul ca au contactat PaySafe. Eu am platit cu cardul Raiffeisen. Cum procedez in cazul meu? De asemenea, exista vreun site sau vreo cale de a reclama inselatoria asta unor autoritati competente? Ar fi pacat sa treaca asa usor fapta lor.

Multumesc!

1 răspuns:
| a răspuns:

Din pacate nu ai ce reclama pentru ca nu au sediul la noi. Cel mult poti suna la banca si ceri stornarea platii.