|

Bună.De curând am intrat în contul meu google, securitate, și la secțiunea dispozitive cu acces la cont.Am eliminat accesul la dispozitive și din greșeală am eliminat accesul și la dispozitivul meu pe care am contul Google salvat. După câteva ore nu am mai avut acces la cont și nici la serviciile Google din cont.Am încercat și de pe alte dispozitive să mă loghez iar cei de la Google îmi trimite mesajul cu: ați fost deconectat(ă) de la cont, sau google nu a putut verifica dacă contul vă aparține.Am o iconiță cu un triunghi cu semnul exclamării în el, și îmi arată mesajul: acțiune în cont necesară, iar când mă loghez la cont primesc același mesaj.Mentionez faptul că am verificarea in 2 pași la cont,iar când mă loghez nu-mi apare și varianta de a primi cod de verificare la numărul meu sau adresă de email de recuperare cont. Unde aș putea să revoc dispozitivele? Fiindcă în contul meu nu sunt lăsat să modific nimic,sau ce aș putea face că sa am din nou accesul la cont? Am incercat și la suport google, asistență google, și nu am primit răspunsuri. Dacă aveți idei puteți să-mi spuneți.Mulțumesc

3 Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna,

Incearca sa iti recuperezi contul accesand linkul https://accounts.google.com/signin/recovery. Daca esti intrebat de ultima parola pe care ti-o amintesti da click pe I don't know si mai apoi alege optiunea Verify your identity care este undeva sub toate celelalte optiuni. Ti se vor pune o serie de intrebari si daca vei raspunde corect ti se va da inapoi contul.

Pe viitor, te sfatuim sa iti securizezi conturile (adresa de email, conturile pe retele sociale) setandu-ti o intrebare de siguranta, un email alternativ si numarul de telefon.

Ora De Net
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca la registrare sau ulterior ai introdus si un cont e-mail alternativ, atunci intra in contul tau astfel:

De pe un calculator, din browser, intrii pe pagina Google. Dai click pe "am uitat parola" si ceri un cod de deblocare pe contul e-mail alternativ sau pe telefonul pe care ai facut inregistrarea.
Vei primi codul de deblocare pe e-mail-ul alternativ pe care va trebui sa-l introduci REPEDE in locul indicat (pe pagina din browser). Durata valabilitatii codului primit este foarte scurta, doar cateva minute, dupa care expira! Deci trebuie sa ai deschis pe o fila noua din browser si e-mail-ul alternativ, inainte sa cerci codul.
La fel de repede trebuie sa introduci si codul primit prin SMS, daca ai cerut alternativa cu codul trimis pe telefonul tau!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Data viitoare sa-ti imprimi coduri de recuperare. Standard iti face zece coduri pe care le poti folosi in caz de nevoie. Fiecare dintre ele poate fi folosit o singura data. Hartia o pui langa certificatul de nastere sa stii unde s-o gasesti la nevoie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează